[USER=114190]@Snowwie[/USER] huh mikä tulos, täällä ihan kateellisena haaveilisin edes yli kahdesta blastosta. Oliko niin että teillä tehdään pgt-M ja pgt-a testaus, molemmat, vai pelkkä pgt m sen perinnöllisen sairauden takia?
Ja ihanaa, että on toiveikas olo. Saa ollakin!
[USER=113875]@Saaruski[/USER] mahtavaa, että toinen alkioista päätyi pakkaseen. Toinen on varmaan jossain kohtaa lopettanut kehittymisen.
Mä oon jatkanut piinailua, enkä oo testaillut. Koko ajan on vähän huono olo, tänään yökötti kanssa hampaita pestessä ja siis toivoisin vaan niin paljon että se testi olisi muuttunut positiiviseksi. Toisaalta tiedosta että kun sillon pp6 ei näkynyt mitään, niin epätodennäköistä se on. Onko muilla muuten tullut teroluteista huonoa oloa? Vaihdoin myös Pharma Nordin ubikinoniin eli se vois olla toinen huonon olin aiheuttaja.
Muiden (siis kaikkien ihan tuntemattomienkin) raskausuutiset ja positiiviset testit tuntuu just nyt jotenki tosi raskailta. Vaikka samalla totta kai toivon että esim täällä joku piinailija onnistuisi
Jos jotain positiivista niin vaikka on jo dpo 15 niin vielä ei ainakaan oo merkkejä menkkojen alkamisesta, pidän sormet ristissä että tiputtelut pysyy myös poissa
jos ja kun seuraavalle kiekalle mennään niin tavallaan mietityttää että pitäiskö odottaa toukokuulle, mut sit taas jos korvaus on ivf hoitokokonaisuudesta sen noin 700-800 euroa niin se on kyllä aika pieni summa siitä tuhansien eurojen kokonaisuudesta ja tuntuu turhalta odottaa sen takia. Ja siis luonnollisesti ivf:ään liittyy enemmän laitosmaksuja yms, jotka ei oo korvauksen piirissä. Mutta on se nyt silti perseestä että tässäkin kokonaiskorvausprosentti on näissä kalleimmissa hoidoissa siy paljon pienempi kuin kevyissä. Sekin jotenki vituttaa kun nyt ollaan oltu yksityisellä niin julkiselle ei oo enää mitään asiaa, vaikka jossain vaiheessa haluaisikin hyödyntää niitä palveluita. Iän ja kaiken muun puolesta kun oltais kuitenkin ”oikeutettuja” niihin palveluihin, niin nyt ei sit sen takia olla kun ollaan maksettu yksityisen palveluista moninkertaiset summat ensiksi.
Huh tulipahan räntti!
Miten muilla piinailijoilla sujuu?