[USER=113875]@Saaruski[/USER] tosi ikävä kuulla
vaikutti niin lupaavalta se rakkulatilanne. Tsemppejä sinne kovasti, toivottavasti pystyt edes vähän keskittymään muuhunkin seuraavia tietoja odotellessa 
Kävin itse tänään ultrassa, kun yhdessä aiemmassa ultrassa näytti niinkuin olisi ollut kohdussa polyyppi joka olisi pitänyt poistaa ennen alkionsiirtoa. Tänään ei sitä näkynyt joten pystyttiin se poissulkemaan. Meillä tosiaan oli se tilanne että rakkuloita näkyi ultrissa tosi hyvä määrä mutta sitten punktion aikana osa rakkuloista hävisi silmissä ja paljon pienempi määrä lopulta saatiin talteen. Lääkärikin sanoi että harmittaa niin älyttömästi kun tuo kato kävi, totesi että mulle irrotuspiikki pitäisi laittaa vähän lyhyemmällä aikaikkunalla kuin yleensä, mutta näitä kun ei voi ikinä tietää etukäteen ja on todella harvinainen tilanne. Lääkärilläkin käynyt aiemmin vain kerran pitkän uransa aikana. Meillä nyt se 2 alkiota sielä odottelee, joudun ensin tekemään vähän hammaskaluston hoitoa joten alkionsiirto on paras tehdä vasta sen jälkeen, joten joutuu hieman odottelemaan. Kerkesin kysellä jo mahdollisesta uudesta hoidosta, että muuttuisiko lääkitykset jotenkin kun mulla epämiellyttäviä sivuoireita oli sen verran, mm. lievä hengenahdistus aaltoilevana oireena. Hänellä oli siihen jo alustavia ajatuksia heittää ja muutoksia lääkkeisiin tulisi, mm jarrupistokset voitaisiin vaihtaa tablettimuotoiseen valmisteeseen. Tämänkin osalta olen kuulemma harvinainen tapaus, sillä tämmösellä oirekuvalla ei tapauksia oo hänellä tullut vastaan. Mutta sanoi että mennäänpä askel kerrallaan kun pari alkiota on kuitenkin pakkasessa, mutta minähän tietenkään en osaa kuin henkisesti valmistautua jo seuraavaan hoitokierrokseen kun alkioiden määrä jäi niin vähäiseksi