Vastaa ketjuun

Aivan, jotain tuollaista itsekin toivoisin ja olisin siitä valmis maksamaan. Mä olen nyt pyytänyt, että kävisivät tätä meidän tilannetta läpi, mutta veikkaan, että eivät tule antamaan mitään muutoksia tai käsittele asiaa ennen kun pakkanen tyhjä. Nyt kun kaksi IVF takana ja näin paljon siirtoja, eli nyt menossa siirto 11 ja 1 blasto pakkasessa jäljellä, niin epäilen että onko meillä edes mahdollisuutta kolmanteen IVF:ään. Olin jo tehnyt päätöksen, että kolmatta ei tule, kunnes keksin että mikäli kolmas tulee siirretään kerätyt alkiot siirtoa varten yksityiselle jos näin vain on mahdollista toimia. Mitään tarkempaa tietoa tästä mahdollisuudesta tai kuluista ei näytä missään olevan enkä halua kysellä tässä vaiheessa asiasta ettei niillä mene mun kanssa kuppi nurin 😅 Todella epävarma olo kuitenkin tästäkin koska en vain jaksaisi enää tätä touhua ja se IVF on mulle aivan järkyttävää kaikkine ongelmineen.

Tänään nyt kyydissä oleva alkio on 11 päivän ikäinen ja erittäin herkkä testi nega, virallinen testipäivä perjantaina. Eli eipä tässä kauheasti ole toivoa tämänkään suhteen.

Kiitos teille kaikille jotka olette avanneet erilaisia mahdollisuuksia ❤️ Mulla on vähä jo voimat loppuneet kaikenmaailman sivustojen lukemiseen ja hedelmöityslääketieteen opiskeluun niin täältä saa arvokasta apua 🙂

Lataa…
Takaisin