PAS taas hieman lähempänä
Ovulaatiota on tikutettu maanantaista lähtien ja tänään oli ultra. Toin ilmi ultrassa, että ovulaatio osuu todennäköisesti sunnuntai-maanantain kohdalle ja että Tilkasta sanoivat tammikuussa, että ovulaatiota voisi siirtää lääkkein, jos näyttää että ovis osuu maanantaille. Lääkäri sitten kirjoitti siihen HUSsille meneväään viestiin, että voisiko Ovitrellen pistää lauantaina, jos ovistesti on vielä silloin negatiivinen. Tilkasta soittivat tänään, niin sain luvan pistää Ovitrellen lauantai iltana, jos testi on vielä silloin aamuna negatiivinen.
Oli tosi iso helpotus, olen pelännyt ettei irttouspiikille anneta lupaa, vaan ensin "pakkoyritetään" omaan luonnolliseen ovulaatioon pari kertaa. Laitoinkin Tilkkaan viestiä kyseisestä asiasta maanantaina, mutta en saanut sieltä vastausta. Tosiaan tänään piti tuoda itse esille irrotuspiikin käytön mahdollisuus ja itse piti pyytää sitä, lääkäri ei sitä ehdottanut ollenkaan, vaikka toin ilmi että ovis osuu ehkä maanantaille 
Minäkään en oo syöny mitään erikoisempia lisäravinteita monivitamiinin(jossa fooli) lisäksi, jos ei näistä alkioista tärppää, niin täytyy seuraaviin hoitoihin ottaa niitä mukaan.
@Sarsabuttille paljon voimia!