Tulipa tuosta äsköisestä viestistä pitkä, mutta siis kiva vertailla näitä IVF-hoitoja ja niiden tuloksia.
Meillä on nyt siis toinen IVF-hoito menossa ja tällä kertaa lyhyt kaava; lääkkeinä menopur 225 IU ja fyremadel. Lauantaista (kp 2) asti olen piikitellyt eli 5 päivää nyt ja tänä aamuna alkoi fyremadel. Jännitin sitä piikkiä, ja kun se on paksumpi mutta pistos meni tosi hyvin eikä sattunut. Laitoin sen vielä ihan itse, kaikki muut piikit tähän asti on mies laittanut. Heräsin ennen herätyskelloa ja samantien laitoin sen etten vaan unohda sitä 

Kävin tänään folliultrassa (kp 7) ja 12 follikkelia siellä näytti olevan! Vasemmassa munasarjassa 5 ja oikeassa munasarjassa 7. Ihan hyvä määrä ja positiivista, että nyt tuo laiskempi munasarja eli vasempi puoli, toimii kans paremmin ku mitä viime hoitojen aikana. Lääkemäärä pidetään samana eli 225 IU:lla jatketaan :)
Mulla on nyt käytössä monipuoliset vitamiinit ja ubikinoni, myo-inositoli, rauta jne..toivon näiden parentavan munasolujen laatua ja kestävyyttä.
Viimeksi pudotus oli 13 follikkelia-> 5 munasolua->2 pakkaseen. Joten jännityksellä odotan, onko kuukausien vitskutankkauksilla vaikutusta tähän.
Maanantaina on seuraava ultra ja punktio on sitten keskiviikkona tai perjantaina.
Mulla on vielä 4 menopuria (to-su) piikitettävänä ja fyremadeliin tulee nyt tauko eli huomenna perjantaina ei laitetakkaan (vähän outoa) ja la, su, ma laitetaan.