Vastaa ketjuun

Musta on ihana lukea siitä että miehet on mukana, sillä nainen joutuu tekemään muutenkin niin paljon enemmän IVF:n suhteen, niin on ihanaa, että miehet tukee ja haluaa olla mukana! :red-heart: Meilläkin on niin paljon kuin onnistuu työaikataulujen puitteissa.

Mä olen niin turhautunut keskenmenoon ja sen jälkeiseen kipuiluun. Kävin jo viime viikon tiistaina tarkistusultrassa, eikä kohdussa näkynyt kuin hiukan nestettä. Tulehdusarvojen takia aloitettiin kuitenkin antibioottikuuri. Hyytymiä on tosin tullut pitkin viikkoa ulos ja lämpötila sahaa 36,4-36,99 välillä.

No eilen illalla vatsa oli taas tosi kipeä, särkylääkkeistä huolimatta ja sit tulikin muutamia hyytymiä tms ulos. Laitoin viestiä ja vastaus oli et ei tarvii olla huolissaan, jos lämpö ei nouse. Alkaa vaan vituttaa niin paljon, kun joka päivä on kipuja kohdun seudulla ja oon kohta 1,5vko popsinut särkylääkkeitä. Antibioottikuuri loppuu huomenna ja mun suurin pelko on et sit kehittyy kohtutulehdus ja kaikki venyy koko ajan kauemmas... Kaiken kukkuraksi jos ei raskauduta maaliskuussa, tippuu vanhempainrahat mun kohdalla todennäköisesti kelan minimiin, kun tulos on ollut nyt niin pienet. Ja kun kerran seuraavaan siirtoon voi ilmoittautua voi vasta seuraavien kuukautisten aikaan, niin todennäköisyys on varmaan pyöreät 0.

[USER=114150]@Nyytiliini[/USER] Mitä tarkoitat? Meillä esim tehtiin PAS 4 päivää ovulaation jälkeen, vaikka alkio oli 5-6 päiväinen.

Takaisin