Täällä on ollut hurjan aktiivista keskustelua, mä olen kasaillut itseäni taas yhden kemiallisen jälkeen. Testipäivän hcg arvo oli 4, eli virallisesti ei raskaana, mutta jotain siellä oli tapahtunut kun aiemmissa kemiallisissa arvo on ollut testipäivänä alle 2 (ja ainakin mehiläisellä se tulee tuloksiin myös vaan <3).
Kerrankin olin oikeasti testaamatta, enkä kyllä huomannut olossa mitään merkittävää. Hyvä muistutus taas siitä ettei sitä välttämättä olossa huomaa, toisaalta en tiedä kuinka korkealla hcg kävikään. En tiedä voiko se pysyä kiinnittymisyrityksessä pidempään esim alle 10:ssä.
Seuraavaan siirtoon kokeillaan vähän vahvempaa keltatauhastukea, vaikkei lääkärin kanssa kumpikaan uskota että se siitä on ollut kiinni. Tuntuu jotenkin käsittämättömältä että nää kaikki 7 alkiota olisi ollut kaikki kauheeta kuraa, ja toisaalta miettii että miksi se seuraava ei sitten olisi. Tai toisaalta olisiko korkea aika että seuraava olisi ok
Toki tiedostan että siirron onnistuminen ei ole ihan pelkästä alkiosta kiinni, mutta se on kai kuitenkin se isoin syy