[USER=113613]@Ellisvm84[/USER] voi miten hienoa, selvästi siellä haistatan raskaus
viiva on tosi selkeä, ja todellakin kyllä tuosta kannattaakin iloita. Siihen tuleeko kemiallinen ei kuitenkaan itse voi vaikuttaa yhtään mitenkään - ja todennäköisyydet kuitenkin on sen puolella aina että kaikki menee hyvin. Oliko se niin että sulle on testipäivä ensi viikolla?
[USER=113813]@Haaveissa[/USER] meille ei oo diagnostiikkaa tehty, mutta oon ymmärtänyt että näytteet pitäisi nimenomaan ottaa blastoista. Ja sekin selittää siis sitä pitkää viljelyä. Tsemppiä tulosten odotteluun! Toivottavasti molemmat pallurat kelpaisivat siirtoon
[USER=110808]@Sarsabutt[/USER] siellä on hienosti hedelmöittynyt soluja! Vau! Meilläkin on ihmeellisesti juuri nyt herätty tuohon oman toiminnan vaikutukseen - eihän siitä tässä oo puhuttukaan kun koko hoitojen ajan. Mäkin oon päivittänyt lähes kaikki kosmetiikat yms ja tutkinut vitamiinit yms jo heti ekan kerran kun hoidoissa alotettiin. Meilläkään ei kyllä puoliso oo saanut mitään vitamiiniohjeita