Vastaa ketjuun

[USER=113828]@ritukookoo[/USER] aiemmin olin sitä mieltä ettei niissä eroa ole, mutta sitten saatiin clearbluen herkkään viivatestiin sellainen hailura (väärä posi) että ne on mulla itsellä ollut siitä asti pannassa. Toisaalta esikoisen nekin näytti ihan oikein. RFSU:t ei taida olla kovin herkkiä mutta en tiedä on niissäkään oikeasti mitään vikaa. Oon siis itse käyttänyt niin apteekin, one stepin, clearbluen, pregchekin yms…🙈

Voisko tässä kohtaa ystäville sanoa, että ihanaa kun kysytte ja välitätte, mutta kerrot kun olet valmis tai on kerrottavaa ja sellainen miten voit / mitä kuuluu kysymys olisi aivan ihana kun sitten voi puhua myös hoidoista siltä tuntuu tai kommentoida muuten jos on hetki kun hoidoissa ei ole kerrottavaa tai haluaa itse puhua mieluummin muusta. Mä kävin muutama kuukausi sitten ystävän kanssa  vastaavan keskustelun ja uskon että molemmille jäi siitä hyvä fiilis. Ja jatkossa kumpikin tietää että tuo peruskysymys avaa oven myös hoidoista juttelulle

[USER=111707]@Kaihonkukka[/USER] hei ihanaa kun vastasit kunnolla ❤️ teillä on kyllä ollut hieno tulos tuolla aiemmalla kierroksella, lupaa mun mielestä ehdottomasti hyvää nyt hedelmöittyneille soluille🤞🏼

Mä päädyin tänään aamulla testaamaan, ja  sinne pärähti haalea viiva testiajalla. Ovitrellestä 11vrk, joten uskoisin (toivon), ettei se enää näy, ja viiva oli musta selkeämpi kuin toissapäivänä. Viimeksi (ainoassa kemiallisessa) posi näkyi kolme päivää ja haaleni sitten jo ennen testipäivää kokonaan pois, joten mitään luottoa tässä ei kyllä silti tähän hommaan ole. Haluaisin olla viikonlopun chillisti, mutta tiedän nyt jo että huomenna testaan kumminkin.

Takaisin