Vastaus tohon kysymykseen näköjään pidemmän kaavan kautta:
Me oltiin inssit julkisella (HUS), sitten eka ivf yksityisellä ja ja nyt toka ivf julkisella. Ainakin nyt sitten tuolla Tilkassa sai ennen punktiosta lähtöä tietää, montako munasolua rakkuloissa oli. Sitten sanoivat että tieto kypsistä (ja hedelmöittyneistä varmaan sit kans) tulee Omapolulle seuraavana päivänä, kuten tulikin. Tosin Omapolussa lukee että tämä tieto tulee kuuden päivän sisällä. Sitten mulle varattiin lääkärin puhelu viikon päähän punktiosta ja siihen hoitaja kommentoi, että varmaan vasta sitten kertoo alkioiden määrän. Varmasti sitten jos on tuoresiirto, tulee tietoakin aiemmin, kun siirtokin on. En varmaan kuitenkaan malta olla kurkkimatta sinne Omapolulle arkipäivinä... Eli yhteenvetona oletan, että Omapolulle tulee vasta varmaa tietoa (yksityisellä kerrottiin välissäkin, montako menossa vielä mukana) ja mun kohdalla myös puhelu, en tiedä, soitetaanko kaikille vai kerrotaanko lisätietoa esim. alkionsiirrossa. Ainakin naapureille siellä jaeltiin jo alkionsiirtoajanvarauksia.
Kiitos tsempeistä myös [USER=113827]@Pumpulipilvi[/USER] ja [USER=113828]@ritukookoo[/USER]
Meillä kävi viimeksi todennäköisyyksien vastaisesti niin että kaikki neljä munasolua päätyivät siirrettäviksi blastoksi asti, olen vitsaillut että ainakin meidän solut sopivat yhteen ja tykkäävät toisistaan
Mäkin tiedän useampia, joissa yksi solu on riittänyt! Mutta todennäköisyydet toki paremmat, jos olisi enemmän...