Vastaa ketjuun

Onneks on tää forumi mihin voi sit tulla hormonipäissään sekoilemaan kun mielialat heittää volttia 😅❤️

[USER=113779]@LunarShade[/USER] ihan totta, piinapäivät ovat kyllä nimensäveroiset. Vähän myös kaduttaa että olen muutamalle läheiselle puhunut tilanteesta, kun kyselevät tosi aktiivisesti eivätkä oikein ymmärrä että tän asian tiimoilta ei ole raportoitavaa joka päivä. Toisaalta taas haluaisin puhua hoidoista avoimesti ja lisätä tietoisuutta, mutmut..

Mulla on kans sama että välillä taas on tosi hyvä ja energinen olo. Yks mitä oon huomannut, niin Oura huutaa kokoajan että kehon lämpötila on korkea, ja öisin oon heräillyt tuskanhiessä. Liekkö sekin johtuu tuosta lääkkeestä.🤔

[USER=111707]@Kaihonkukka[/USER] meillä oli kans niin että ainoastaan kaksi hedelmöittyi normaalisti. Alunperin oli 11 kypsää munasolua. Toinen alkio on nyt siirretty ja toinen ei selvinnyt pakkaseen. MUTTA; luin aiemmasta vastaavasta keskustelusta just tapauksen jossa oli ekalla hoitokierroksella yks ainut alkio, ja laskettuaika on heinäkuussa 🥹 joten toivoa kuitenkin on ja kaikki on mahdollista 🙏💫

[USER=113827]@Pumpulipilvi[/USER] niimpä, kyllä taas kun lukee faktoja niin helpottaa oloa. Kokeilen ehkä vkl uudestaan ja pianhan jo onkin virallinen testipäivä. Onko näissä testeissä jotain erityisen hyväksi tai vastaavasti huonoksi todettuja malleja? 😅 meillä oli lapsiasiat muutaman vuoden kokonaan tauolla, niin on tosi pitkä aika viimeisestä tikkuun pissailemisesta.

Takaisin