[USER=113813]@Haaveissa[/USER] Mä pistin myös itse lääkkeet, tuntui vielä pahemmalta ajatus, että joku toinen, joka ei myöskään ole koskaan pistänyt ja on epävarma siitä, pistäisi. Mies osallistui sitten muuten, esim valmistelemalla neuloja ja siivoamalla käytetyt piikit :)
[USER=111707]@Kaihonkukka[/USER] paljon tsemppiä punktioon ja siitä palaitumiseen!
samoin [USER=113135]@MTTK[/USER], muistelen, että sulla on kans tänään punktio!
[USER=113828]@ritukookoo[/USER] Olin liukuhihnan viimeinen sekä maanantaina että torstaina. Maanantaina meitä oli sen verran monta, että pääsin jännittään yli 3 tuntia, kun odottelin omaa vuoroani
yhden toimenpidehuoneeseen menijän kanssa vaihdettiin rohkaisevia katseita, kun odottelin omaan loossiin päässyä. Ehkä se olit sä!
Ajattelin testata joko huomenna tai lauantaina.
En malta odottaa pidempään, vaikka nega sieltä varmaan tuleekin tässä vaiheessa, oli tilanne mikä hyvänsä. Eilen alkoi yllättäen vihlaisut alavatsalla, ihan kuin sukkapuikolla olisi tökitty kohtua. Ehkä tääkin on vielä punktion jälkeisiä kipuja, mutta varovaisen optimistisena olen, kun kaverilla kuulemma oli samanlaista alkuraskaudessa. :)