Tämä siirretty alkio oli nyt kuusipäiväinen, mutta siirrettiin tosiaan 5 päivää oviksesta kun oli saavuttanut tuon vaiheen siis päivän myöhässä.
Äh, toivottavasti eivät enää lisää kipeydy! Ja selviät ilman kaalinlehtiä. Mulla on yleensä stimulaatiovaiheessa ne hormonit saaneet rinnat kipeytymään, mutta sitten taas tukilääkkeet (tai mikään mukaan) ei oo sitä saanut aikaan. Mä sun tilanteessa uskaltaisin testata jo viikonloppuna, mutta oonkin hätähousu ja tiedän ettei ovitrelle mulla enää siinä vaiheessa näy. Eli kannattaa miettiä mikä on itselle paras tapa toimia
Toi on jännä kyllä kun tuntuu lukemani perusteella tilkassa olevan aika yleistä, ettei gonapeptyliä määrätä. Me ollaan hoidoissa jonojen takia yksityisellä, ja siellä sen määräämisen tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus.
Ja jep! Näinhän sitä taidetaan sanoa, toivotaan tietty, että pitäisi myös paikkansa. Jotenkin sitä koittaa valmistella itseänsä jo siihen pettymykseen, vaikka tietää ettei mikään valmistautuminen oikeasti sitä pehmennä.