Vastaa ketjuun

Mä oon testaillu yleensä 6 päivää 5 päiväsen siirron jälkeen / 3 päiväsen jälkeen testasin 8 päivää siirrosta. Ovitrellestä on siis silloin ollu yleensä noin 12 päivää. Nyt testasin taas tänään ja vielä haalea viiva näkyi ovitrellesta 9 päivää pistämisen jälkeen.

Ainakin kuulostaa siltä että jotain muutoksia siellä hormonitoiminnassa on tapahtunut! Rintojen arkuus ainakin voi olla osalla seurausta hcg noususta, samoin kuin univaikeudet (tai progesteronin).

Mä en meinaa saada aamuyöllä unta jos herään, tosin cyclot tekee mulla sen aina, hampaiden pesu on laittanut yökkäilemään ja on tehnyt mieli juoda ihan tavallista vettä, vaikka normaalisti en oikein siitä välitä vaan juon kaiken kuplilla. Aivan siis ylianalysointi käynnissä täällä 🙈😂Toisaalta päällä on myös ollut pieni flunssa, joka vähentää uskoa onnistumiseen entisestään vaikka lääkärin mukaan ei haittaa, ja vatsassa ei oikeastaan oo mitään tuntemuksia, vaikkei vielä pitäisikään” mutta sekin tuntuu nyt huonolta merkiltä 🙈 ja toisaalta tiedostan että kaikki voi johtua myös tukilääkkeistö.

Gonapeptyl on täällä ollut käytössä kaikissa siirroissa. Miten muilla?

Takaisin