Kiitos kaikille tsempeistä, Fyremadel saatu ihon alle
Mies oli vieressä ja itse sain joidenkin minuuttien hengittelyn ja "en mä pysty" - hokemisen jälkeen tuikattua neulan sisään. Kädet tosin hikosi jännityksestä niin paljon, että mies joutui painamaan mäntää 
Pistäminen ei sattunutkaan niin kuin odotin vaan tuntui vaan vähän ällöttävältä/oudolta, kun neula paksuudestaan johtuen ikään kuin "napsahti" ihon läpi. Pahin oli kirvely piikin jälkeen, mutta ei sekään kauaa kestänyt. Huomenna varmasti sujuu jo itseltä hyvin, kun tiedän mitä odottaa. Näin sitä vaan neulakammoinenkin ylittää itseään 
Mutta kyllähän tässä koko touhussa eniten jännittää tulokset. Saadaanko munasoluja, kuinka monta, hedelmöittyykö, kehittyykö, kiinnittyykö jne. Eikä varmasti lopu jännitys mahdolliseen positiiviseen testiin.
Edit. Pakko vielä lisätä, kun joku taisi mainita nukkuneensa paremmin hormonien piikittelyn aikaan, niin mulla sama! Oon kärsinyt jo vuosia huonosta nukkumisesta ja nyt Menopurin kanssa nukun paljon syvempää unta enkä heräilen pyörimään niin paljoa! Nautin