Onko muita käsintekeviä tammikuisten odottajia? Joko ootte alkaneet neuloa/ommella tms diy-puuhiin vauvaa ajatellen? Tänne voisi koota ideoita ja esitellä ihanimmat tuotokset muidenkin ihasteltavaksi. :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ootteko nähneet niitä virkatuista afrikankukista tehtyjä pehmoeläimiä? Mä en oo mitenkään kovin hyvä virkkaamaan mutta varmaan jossain vaiheessa pakko kokeilla, onnistuisiko edes niiden afrikankukkien virkkaaminen.

Tilasin klompelompen ihania neuleita lapsille ja nyt on vaikka mitä suunnitteilla. Taas piti täydentää puikkovarastoa kun 40cm pyöröpuikot kokoo 4mm puuttui. :) onneks novitalla just ilmanen toimitus.

Omassa hyllyssä on niin tummia kankaita etten niistä halua tehdä. Mies lupasi piirtää myös eläimiä, on paljon parempi piirtämään kun mie, taitelija kun on. Jos innostutaan tekemään paljon pieniä eläimiä niin niitä voi sitten kiinnittää myös seinälle kivasti. Ja niitä voi käyttää sitten myös lelukaareen, joka aiotaan tehdä myös itse. Ihana tehdä jotain itse kun en mikään neuloja tai virkkaaja ole ja ompelemistakin vasta opettelen.
minäkun en ole koskaan mistään rättitöistä perustanut enkä niitä koskaan ole osannut tehdäkkään. Eilen sitten siivoilin kotona ja se karmea viimetalvinen olevinaan sukan alku tuli vastaan.
saa tosin nähdä tuleeko niistä koskaan valmiita