Itsetehtyä vauvalle

Mun äiti on kova neuvomaan ja ompelemaan ja onkin tehnyt ediloiselle vaikka ja mitä vaatteita:love7 Itse en todellakaan ole mikään mestari kyseisessä hommassa, mutta esikoiselle tuli helpolla ohjeella tehtyä peittoja pari tuubihuivia.
 
Vaikka itse tykkäänkin virkata ja tehdä vaikka mitä, niin ei näillä näkymillä kyllä kauheesti tarvitse tehdä. Lastenhuoneessa odottaa jo iso laatikollinen mummoni tekemiä lastenvaatteita, ihan ulkotakeista villa-asuihin, sukkiin ja tumppuihin. Ainoa mitä itse olen alkanut tekemään on lapsen päiväpeitto, mutta se ei hirveästi tänä kesänä ole edistynyt oman hikoilun takia (on siis jo niin iso että pitää olla sylissä virkkaamisen aikana). :wacky:
 
Mulla on yhä sen tilkkupeiton virkkaaminen kesken:banghead: unipesän sentään tein, eikä mennyt yhtään rahaa kun käytin pelkkää kierrätysmatskua:grin
 
Mul on yhä tulossa vauvalle peitto tollasesta paksusta langasta ja sit yhet junasukat myös. :)
 
Mulla on tytölle junasukat kesken mutta epäilen saanko niitä tällä menolla koskaan valmiiksi.
 
Takaisin
Top