Nyt on kolmas sektio tulossa niin se tuli automaattisesti. Mutta sain toisen lapsen kohdalla jo suunnitellun sektion kun ilmoitin etten aio edes yrittää alateitse, jos vauva on suurempi kuin esikoinen
mulla sama historia ekan kanssa, lapsivedet meni perjantaina aamulla ja lauantaina aloitettiin käynnistelyt kun mitään ei tapahtunut, sunnuntain ja maanantain välisenä yönä sitten viimein kiireellinen sektio kun käynnistelytkään ei tuottaneet toivottua tulosta. Alettiin vissiin molemmat esikoisen kanssa olla vähän turhan poikki koko tilanteeseen ja nosti kuumeenkin.
Vatsatauti on kyllä hirvittävä tauti! Meillä ei onneksi usein ole vieraana sitä riesaa
tsemppiä sinne arjen keskelle ja alkiopohdintoihin! 
[USER=86449]@Ninnu[/USER] kiva että tulit! Ootko ollut lapsen kanssa kotosalla vai ootteko kokeilleet jo arjen suurissa rattaissa juoksemista? Mä niin tiedän että mulle tulee kriisi viimeistään kun tuleva laps on sun lapsen ikäinen
ei oo siis varaa jäädä pidemmäksi aikaa hoitovapaalle vaan -24 syksyllä töihin paluu koittaa. Siinäkin on ongelmansa kun tahtoisin 80% työajan mutta tuskin onnistuu nykyisessä työnkuvassa. Sehän meinaa työnkuvan vaihtoa enkä oo hirveen vakuuttunut siitä että viihtyisin siinä työpisteellä kovinkaan kauaa..
onneksi siihen on vielä hyvin aikaa niin voi keskittyä muuhun ja koittaa sneakisti valmistautua tulevaan