It's a Girl!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja BaBy2
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

BaBy2

Puuhakas puhuja
Joku jossain ketjussa mainitsi että vois tehdä keskustelut niin tyttöä ja poikaa odottaville. Niin ajattelin nyt sit pistää alkuun tän tyttö -ketjun kun itselle lupailtiin ultrassa pikku prinsessaa :dummy1:

Oonko mä nyt muka ainut jolle on tyttöä lupailtu ?? :anyone Ajattelin et ois kiva yhdessä odottaa näitä meiän rinsessoja :Heartpink

itsehän en vielä tiedä kumpi tuolla kasvaa mutta näihin tyttö/poika ketjuihinhan voisi myös kirjoitella niitä kuuluisia oireita ja mielitekoja :)

Et oo ainut :) Meille eilen lupailtiin tyttöä :Heartpink Mikä ei sinänsä meitä kauheesti yllättänyt, kun miehen isoveljellä on kaks tyttöä ja pikkusiskolla yks poika ja kaks tyttöä. Miehen molemmat pikkusiskot sano heti ku kuulivat raskaudesta, et toivottavasti tulis poika! :laughing002 Kaikki neljä tyttöä kun on nyt tulleet peräkkäin ja toivoivat jo "vaihtelua" :laughing001 Mut me ollaan onnellisia pikku rinsessasta! Mä ehkä salaa vähän sitä toivoinkin :) Mieskin sano, et hyvä et tulee tyttö, ku hänkin tulee naisten kans paremmin toimeen :laughing021

Tännekin on lupailtu ru:ssa tyttöä vaikka "kaikki merkit" viittasi poikaan. :rolleyes:
Aluksi oltiin vähän ihmeissämme, kun oltiin niin sisäistetty ajatus pojasta, mutta nyt on jo totuttu ajatukseen rinsessasta. :dummy1:

Tännekin on lupailtu ru:ssa tyttöä vaikka "kaikki merkit" viittasi poikaan. :rolleyes:
Aluksi oltiin vähän ihmeissämme, kun oltiin niin sisäistetty ajatus pojasta, mutta nyt on jo totuttu ajatukseen rinsessasta. :dummy1:
Meille myös tulossa tyttö ja mun täyty tällä kertaa myöntää oletukseni menneen väärin (+niiden kaikkien merkkien ja sormustestin). Mies on ollu alusta asti sitä mieltä että tyttö tulee. :) Tuli ihan itku kun se äsken ru:ssa selvisi, meillä siis jo mahtava 2v. poika niin ihanaa saada pieni prinsessa isoveljen kanssa temuamaan.
Just vasta tajusin että nythän täytyy miettiä kaikki vaatepolitiikkakin ihan uusiks kun ei oma ennakko-oletus pitänytkään paikkaansa... :)

Meille 95% todennäköisyydellä lupailtiin kans RUssa tyttöä, mutta ihan en vielä uskalla luottaa, kun ainakin netti tuntuu olevan pullollaan "sanottiin varmaksi tytöksi, olikin poika"-juttuja... Mutta toistaiseksi siis mennään tyttöolettamuksella. [Musta itsestä oli sanottu aikoinaan, että olisin poika ja tyttö todistettavasti olen :D ]

Mulla itellä oli vähän semmonen olo et ois poika, kun kaikki oireet olleen erilaiset kuin mitä esikoista odotellessa (1v tyttö meillä siis jo on) mutta mies sano alusta asti että toinen tyttö tulee :) Sama oli esikoisesta, heti raskaustestin jälkeen hän jo sanoi että "se on tyttö" :grin

Et oo ainut :) Meille eilen lupailtiin tyttöä :Heartpink Mikä ei sinänsä meitä kauheesti yllättänyt, kun miehen isoveljellä on kaks tyttöä ja pikkusiskolla yks poika ja kaks tyttöä. Miehen molemmat pikkusiskot sano heti ku kuulivat raskaudesta, et toivottavasti tulis poika! :laughing002 Kaikki neljä tyttöä kun on nyt tulleet peräkkäin ja toivoivat jo "vaihtelua" :laughing001 Mut me ollaan onnellisia pikku rinsessasta! Mä ehkä salaa vähän sitä toivoinkin :) Mieskin sano, et hyvä et tulee tyttö, ku hänkin tulee naisten kans paremmin toimeen :laughing021
Haha, aika hyvä sattuma nimittäin meillekin tullee tyttö, mutta mää kyllä jo toivoin poikaa koska veljilläni on vaan tyttö lapsia, kaverini sai tytöt jonka kummi olen ja miehelläni on kaksi tyttöä entuudestaan :D mutta onnellisia silti olemme tulevasta tytöstä♡ katsotaan miten toiselle veljelle käy et kumpi heille syntyy muutama viikko minun jälkeeni ja serkkulikalla pari viikkoa minua myöhemmin..jospa toinen niistä oisi sit se poika :D

Meilläkin vahva tyttölupaus, Esikoinen on poika niin olisi kyllä ihanaa että olisi sitten kummatkin. Enskuussa viellä ultraan niin josko sais viellä enemmän varmuutta siihen että tyttö tulossa :) <3

Musta on ihanaa että saadaan toinen tyttö (vaikka tavallaan olisin poikaa kyllä halunnut, just sen takia että ois molempia) mutta nyt varsinkin kun tulee pieni ikäero, niin ihana kun voivat sitten yhdessä leikkiä ja tehdä tyttöjen juttuja :) + saan hyvin hyödynnettyä kaikki esikoisen vaatteet, kengät, lelut, pinkin turvaistuimen ja rattaat jne. :rolleyes:

Tiiätkö BaBy2 mulla on aivan sama olo! Oon niiiiin super fiiliksissä ja onnellinen, kun meille tulee kolmas poika putkeen. Vanhin on siis pojan syntyessä 5v. tyttö ja periaatteessa olis ehkä ollut jo tytön vuoro, mutta kun.... Nyt on sit 3 poikaa 3 vuoden sisään. Huippua! :) Luulin kyllä, että olisin "pettynyt" poikauutisesta, mutta menikin ihan päin vastoin. :) Miehellä tais olla enemmän sulateltavaa...

Muoksista muoks. Tämähän ei varsinaisesti tyttö -ketjuun kuulunut, mutta oon itsekin niin samoissa tunnelmissa. Ajattelin, ettei kukaan muka ymmärä tätä mun iloa ja onnenpäiviä. :) Löytyipä kohtalo toveri tähänkin asiaan.

Heips, meillekin luvattiin tyttöä ja tosi selkeä ultra. Anoppi totesi viikkoa aiemmin että tyttömaha.
Miehrn veljeksillä kuulemma vedonlyönti kumpi tulee ku siel 90% on poikia. Viidestä näistä uusista tulokkaista yksi on tyttö ennestään.
Isäni on innoissaan, hän on odottanut prinsessaa ku poika jo on. Hänen ainoat lapsenlapset. Mulla kyl suvus tasasesti menee aina poika ja sit tyttö kummallakin puolel.

Meille lupailtiin myös muutama viikko sitten ultrassa melko varmaa tyttöä. Esikoinen on tulossa eikä oireita osaa verrata mihinkään. Alkuun olin ihan varma että poika siellä on mutta varmuus hälveni mitä pidemmälle päästiin. Nyt kun äitini kanssa on juteltu niin pieni kuulostaa käyttäytyvän ihan kuin minä aikanaan mahassa. :) toivottavasti ei kuitenkaan siltä osin samalla tavalla kun itse synnyin viisi viikkoa etuajassa.

Takaisin