Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meille myös tulossa tyttö ja mun täyty tällä kertaa myöntää oletukseni menneen väärin (+niiden kaikkien merkkien ja sormustestin). Mies on ollu alusta asti sitä mieltä että tyttö tulee. :) Tuli ihan itku kun se äsken ru:ssa selvisi, meillä siis jo mahtava 2v. poika niin ihanaa saada pieni prinsessa isoveljen kanssa temuamaan.Tännekin on lupailtu ru:ssa tyttöä vaikka "kaikki merkit" viittasi poikaan.
Aluksi oltiin vähän ihmeissämme, kun oltiin niin sisäistetty ajatus pojasta, mutta nyt on jo totuttu ajatukseen rinsessasta.
Haha, aika hyvä sattuma nimittäin meillekin tullee tyttö, mutta mää kyllä jo toivoin poikaa koska veljilläni on vaan tyttö lapsia, kaverini sai tytöt jonka kummi olen ja miehelläni on kaksi tyttöä entuudestaan :D mutta onnellisia silti olemme tulevasta tytöstä♡ katsotaan miten toiselle veljelle käy et kumpi heille syntyy muutama viikko minun jälkeeni ja serkkulikalla pari viikkoa minua myöhemmin..jospa toinen niistä oisi sit se poika :DEt oo ainut :) Meille eilen lupailtiin tyttöä Mikä ei sinänsä meitä kauheesti yllättänyt, kun miehen isoveljellä on kaks tyttöä ja pikkusiskolla yks poika ja kaks tyttöä. Miehen molemmat pikkusiskot sano heti ku kuulivat raskaudesta, et toivottavasti tulis poika! Kaikki neljä tyttöä kun on nyt tulleet peräkkäin ja toivoivat jo "vaihtelua" Mut me ollaan onnellisia pikku rinsessasta! Mä ehkä salaa vähän sitä toivoinkin :) Mieskin sano, et hyvä et tulee tyttö, ku hänkin tulee naisten kans paremmin toimeen