Itkuhälyttimistä!

tammenlehti

Oman äänensä löytänyt
onko sellaisia olemassa, joita voi käyttää esim. talvella ulkona vaunuissa? tossa katselin noita ja ällistyin, ku käyttölämpötila/säilytys olikin kesäkeleille tarkoitettu!
olis niin kiva ku vois nukuttaa vauvaa ulkona, ilman että täytyy koko ajan ravata ovella kurkkimassa jokohan neiti on heränny!

Meillä toisen saa toimimaan pattereiden sijaan myös verkkovirralla ja se on toiminut silloin myös pakkasella.
Valitettavasti sen toiminta on ollut muuten epävarmaa ja häiriövaroitusäänet epäselviä ja lasta on edelleen vahdattava ikkunastakin.

Itse en enää luota täysin yhteenkään itkuhälyttimeen.

Meillä avantin hälytin ja hyvin on toiminut yli 30 asteen pakasella myös. Patterit kuluu nopeampaa mutta mahdollsuus käyttää myös verkkovirralla.

Puoli vuottta ollut käytössä Philips Avent ja toiminut moitteettomasti. Pakkaset tai kosteat ilmat ei ole myöskään haitanneet. Meillä vauva nukkuu päiväunet parvekkeella ja hälytin on aina valmiina siellä eli vuorokauden ympäri ulkona..

Mulla on toi videonäytöllinen itkuhälytin ja oon muutaman kerran uskaltautunu laittaa sen ulos pakkasilla ja hyvin on pelannu , vaikka pakkauksessa oli , ettei sais laittaa alle +8 mun muistaakseni.. Olisko ollu jotain -15 pakkasta. Vaunuihinhaan ei ikinä saa sitä hälytintä laittaa , ni on ollu ikkunalaudalla. Ja pattereilla toimii , mut toi pakkanen taitaa kuluttaa tosi paljon , ei meinaan kestä varmaan paria tuntiakaan ulkosalla patterit. Ja tohon taitaa mennä 4 AAA patteria. Verkkovirtaan en ulkosalla saa laitettua..

Meillä on kans toi Philips Avent hälytin, ja on toiminu pakkasilla ja kosteilla keleillä. Parvekkeella johdon päässä on pidetty koko ajan, eikä ole mennyt miksikään... Välimatkaa vaunuihin tulee melkein pari metriä, kun lähemmäs ei pistorasian sijoituksen (ja muun parvekkeelle kertyneen roinan ;) takia saa, ja ottaa tosi herkästi äänet. Asutaan kolmannessa kerroksessa, ja välillä kuulee mitä alhaalla kadulla keskustellaan :D

Mulla on juuri tuon takia käytössä radiopuhelimet itkuhälytintpiminnolla. En luottaisi laitteeseen, jota ei suositella käytettäväksi pakkasella. Hankin nuo radiopuhelimet nettikaupasta halvemmalla kuin esim. Philipsin avent itkuhäläri. Merkki on copra ja siinä on klipsi, jolla sen saa kätevästi vaunun omaan etusuojukseen kiinni (ei siis koske peittoja) - oma kapula kulkee housujen vyötäröllä jos liikun ympäriinsä esim. siivotessa. Tuleepa käyttöön vauvaiän jälkeenkin vaikka leikeissä tai retkellä. Radiopuhelimet kun on tarkoitettu ulkokäyttöön niin luotan toimivuuteen Suomen oloissa paljon enemmän kuin perusitkuhälyyn.

Takaisin