Isyyspakkaus

zara

Jostain jotain jo tietävä
Oletteko suunnitelleet tulevalle isälle omaa isyyspakkausta? Jos olette niin mitä olette laittaneet sisällöksi?   Ite ajattelin isyyspakkauksen tehdä,kunhan saa rahat kokoon :)
 
Mä oon miettiny tätä kans että mitä sinne laittais.. Jotain tosi mieleistä isälle mutta mitähän se olis... Josko jotain mikä olisi isälle ja vauvalle sellaista yhteisiin hetkiin sopivaa mutta myös sitten jos varpajaisia juhliivat äijäporukalla niin sinnekin jotain. Eli toisin sanoen, sikspäkki kaljaa ja iso paksu sikari :) Pitäisi oikein googlettaa että mitä ihmiset on siihen laittanut... Olis kiva sitten jemmata pussukka ja sanoa sairaalasta päin että sielä kaapissa on sulle pieni yllätys :) Jos olisiki niin hyvä tuuri että vauva syntyy vaikka viikoloppuna niin saisi isä sitten juhlia ne varpajaiset sillä aikaa kun itse oon sairaalassa. Tuskin myöhemmin malttaa enään lähteä minnekään kavereiden kanssa, ainakaan hetkeen. 
 
Joo kyllä paljon erilaisia listoja löytyy netistä ku kattelee :)  mä ajattelin laittaa isyyspakkaukseen kans jotain juomista (varmaan Jack daniels viskiä), sitte löysin yhdestä isyyspakkauslistalta sellasen idean että teettää kahvimukiin esim. ultrakuvan :) Suklaata myös ajattelin laittaa. Vähän on kesken vielä suunnitelmat emoticon
 
Mä oon jo antanut miehelle isyyspakkauksen. Annoin sen samaan aikaan kuin sain itse äitiyspakkauksen, en millään jaksanut odottaa toukokuuhun asti. :D Tuolta kesäkuisten puolelta löytyy lista mitä laitoin siihen. :) Viskistä kyselin ovelasti etukäteen, että mikä on hyvää ja mikä ei (mies on aika tarkka viskeistään), ja 12v. Bowmore löysi tiensä isyyspakkaukseen.
 

Mä olen myös jo antanut isyyspakkauksen. Annoin sen sen jälkeen kun oltiin äitiyspakkaus avattu ja sitä aikamme ihmetelty. Mies oli tosi yllättynyt ja iloinen, varsinkin kun äitiyspakkauksessa ei juuri isälle mitään ole. Laitoin tällaisia juttuja pakkaukseen:

Isän vapaa-aikaan ja hyvinvointiin: VAUVA omistajan opas, sikari, Brejk-suklaapatukka, energiajuoma, energiapatukka, Sisu-pastilleja, Buranaa, korvatulpat, piirretty elokuva ”Happy feet”, Juha Vuorisen pokkarit Vaippaihottumaa ja Raskausarpia.

Vauvan ja isän yhteisiin hetkiin: vaippoja, puhdistuspyyhkeitä, vauvan pyllypyyhkeitä, hajusuojain, vauvan kosteusvoidetta, kylpyleluja, kylpyveden lämpömittari -lelu, vauvan kylpysaippuaa, tuttipullo, pehmeä ensilusikka, hedelmää soseena, ensitutti, Isin kulta -tutti, pehmoinen nalle-soittorasia, I love Daddy -body vauvalle ja Tuore isä 2011 -paita isälle.

Tein pakkauksen sillain, että poimin netistä juttuja muiden tekemistä listoista ja kokosin niitä mieluisen. Aloitin homman jo syksyllä, joten pikku hiljaa olin ostellut juttuja. Aika kallishan tosta lopulta tuli, taisi mennä noin 150 € kokonaisuudessaan.. mutta tulihan siinä hankittua samalla kaikkea hyödyllistäkin :)

 
Takaisin
Top