Isyyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja *PP*
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

*PP*

Oman äänensä löytänyt
Heippa!

Isäinpäivä lähestyy ja tulevat isät on tietysti asiasta innoistaan.. ainakin meidän tuleva isukki on. [;)] Olenkin miettiny että kehtaisiko sitä väsätä ukolle jotain isyyspakkauksen tapaista vai ostaisiko jonkun lahjan vaan..? Miten muut ootte aatellu?
Ihanaa muuten kun on lunta,tuntuu että vauvan tulo on paljon lähempänä, vaikka eihän siihen tosiaan ole enää kauaa!! [:)]

Mä oon taas vähän tällänen "ailahtelevainen" [:D] Eli ihan raskauden alkuvaiheessa mietin, että kyllä mä väsään sen pakkauksen, sitten tajusin, ettei mun mies ehkä oo ihan sellanen, joka hirveesti perustais tollasista asioista. Sitten kun täällä alettiin taas puhua noista isyyspakkauksista, ni innostuin taas hommasta [:D]

Mutta nyt olen taas palannut "järkiini" ja jätän pakkauksen tekemättä. Mutta isänpäivänä aion silti antaa mussukoista tilaamani Superisi-paidan. Eli sininen t-paita, jossa on rinnassa supermieslogo tekstillä "isi". Se osu joskus keväällä jo silmään ja sopii niin hyvin mun miehelle, joka pitää itseään noin ylipäänsä teräsmiehenä, ni ihan siks sen hankin. Muuten muistan tulevaa isää kuten meillä nyt merkkipäivinä on tapana toisiamme muistaa, eli hemmottelua. Aamupalaksi pannukakkupino yms. [:D]

Mulla on isyyspakkaus jo melko hyvällä mallilla. Oikeastaan vain Käyttöohjeet pitäisi tehdä ja koristella laatikko. Onneksi mies on päivät töissä niin on hyvää aikaa tehdä sitä.

Mulla oli kans tarkotus tehä jonkunlainen pieni isyyspakkaus, mut se on nyt syystä jos toisesta sit jääny. Unohdin koko asian välillä, ja nyt on tilanne se et oon niin pers aukinen ettei ole rahaa mitää pientäkään ees hommata [&o] Mutta jollain tapaa aion häntä muistaa isanpäivänä, vaikka sit lettukesteillä [;)] ja kattoa sit kun hänellä on ens kuun alussa synttärit ni jos sit synttärilahjaks jotain kivaa isi-tavaraa hommais [:)] Heh, hälle oli jo tosi iso juttu kun mun himo-neuloja äitini teki meille kaikille kolmelle villasukat, ja isille ja muksulle oli samanlaiset [:D] Oli ukko todella otettu [;)][:)]

ite rupesin keräilemään ja suunnittelemaan isyyspakkauksen sisältöä jo aikoja sitten.
ja varsinkin kun tuli tuo äitiyspakkaus niin miehen sanat "miksei täällää oo miehille mitää kivaa?" (hieman pattynyt oli) toivat hymyn huulille - saa antaa miehelle jotain kivaa...

en vaan tiedä, annanko sen isänpvänä vai odottaisko jouluun ..?

Vinkkinä: Prismassa (ja varmaan monessa muussakin paikassa nyt) on aiheeseen sopivia t-paitoja nyt myynnissä. Printit on esim. superisi, kyllä isä osaa, isi on hyvä jätkä jne.

Mun suunnittelema isyyspakkaus on kasaamista vaille valmis. Olen pitkin syksyä kerännyt sinne sopivia tavaroita alkaen Superisi -t-paidasta aina uimavaippoihin ja sinkkivoiteeseen. Aika paljon tavaraa näyttää olevan, mutta kaikki on jollain tapaa tarpeellisia - vauvan ohjekirjaa lukuunottamatta... Aion pakata tavaroita laatikon sisään aiheittain; esim. vauvauinti, ruokinta, vaipanvaihto jne. Sanailin pakkaukseen kirjeen, jonka edetessä isä voi aina avata uuden paketin ja saa "tarinaan" liittyviä tavaroita. Varsinaista pakkausta en aio koristella, vaan luotan kirjeen juoneen... [:)]

kuulostaa kivalta. [:)]

mä oon jo pakkauksen tehny ja antanu miehelle meijän vuosipäivänä. [:)] siellä oli:

olutta
sikareita
tutteja
NANnia
korvatulpat
body missä luki i <3 dad
t-paita missä lukee maailman paras isi
2 vauvan kasvatus opasta
kahvia
muki missä oli ensimmäinen ultra kuva
hiirimatto missä oli myös eka ultrakuva..
nenäliinoja
ja laastareita.. [:)]

ja tietysti selitys jokaiseen mihin mikäkin kuuluu..

Mie rakensin tälläsen paketin :)

Isyyspakkaus 2010

Äänenvaimennus
"Äänenvaimennin" tutti
Korvatulppia
Fazerin sininen levy - hätätapauksessa syötä äidille

Varpajaiset
Kossupullo
Buranaa seuraavaan aamuun sekä tuleviin kipuihin ja särkyihin

Varatissi-setti
"Ääntä kohti" tuttipullo
2prk äidinmaidon korviketta
"Ääntä kohti" ruokalappu
2kpl harsoja suojaamaan vaatteita - sekä vauvan että isän
"Maailman paras isä" muki

Hätäapuvara- pakkaus
Mars - Sulkaa ja seksi auttavat päänsärkyyn, tässä suklaa
Brejk - Tauon paikka
Battery - Jos virta loppuu
Sisuja 2 pakettia - jos puhti loppuu mennään sisulla
Nallekarkkeja - koska ne ei vaan mee tasan
Tulitikkuja - silmiin

Vaipanvaihto & puhdistus
Kertakäyttöhanskat
Pyykkipoika - hajuhaittoihin
2kpl kertakäyttövaippoja
1 paketti puhdistusliinoja
Baby Powder - kuivana ja pehmeänä
Sinkkivoide - jos ihottuma yllättää
Kosteusvoide - kenen tahansa kosteutukseen

Lisäksi
Barbaba helistin
I <3 DAD bodi

Te ootte kunnon superemäntiä.. Täällä yks laiska ja saamaton voi vaan ihailla [:D] Heri tosi hieno pakkaus! 

Upeen näkönen Heirin pakkaus, samoin muiden väsäämät kuulosti hyviltä. Jotenkin tuntuu, että tuo mun pakkaus on melko tylsä... tai oisin halunnut lisäillä joitain juttuja, mutta työttömän budjetti ei oikein anna periksi... Mulla on nyt pakkaus periaatteessa valmis, mutta harmittaa kun tulostin kiukuttelee. Se ei suostu tulostaa muita värejä kuin sinistä... Mulla olis kuva tossa käyttöohjeessa ja se on aika oleellinen juttu. En tajuu, mikä siinä tulostimessa mättää. Puhdistin ja kohdistin tulostuspäätkin uudelleen. Jotenkin se vaan tuntuu ruiskivan sitä sinistä väriä ympäriinsä siellä tulostimessa.

Wau, Heirin pakkaus näyttää tosi hienolta! Mä haluaisin kans kovasti laittaa enemmän juttuja isyyspakkaukseen, mutta kun budjetti on nyt just TODELLA heikko, niin ei pysty... [8|] Mut ehkä nää mun jutut kuitenki saa hymyn huuleen isukilla: se superisi T-paita, vauvalle body, jossa lukee "Isin kulta" ja tutti, jossa lukee "I <3 Dad" [:)]
Mulla ei oo mitään erityistä laatikkoa tai pakettia näille, katotaan, jos semmosen sais vielä hommattua... Tai sit vaan paketoin ihan vaan johonki paperiin, jota löytyy kotoa [:)]

Loistavia pakkauksia ootte väsänny!! [:)] Mä tuumasin kerätä sen pakkauksen sittenkin tulevalle isälle hänen synttäripäiväkseen, joka tosiaan on ens kuun alussa. Meillä kun nyt menee varsinainen isänpäivä koiranäyttelyissä... [:D] Ja täytyy kyl sanoo suoraan et aion varastaa ideoita teiltä [;)][:D] Jos tuo ukko-kulta klaarais sunnuntain kortin ja ison suklaalevyn voimalla... [:)]

Takaisin