Isyyspakkaus

Olive

Tietävä tietäjä
Tammikuiset 2023
Helmikuiset 2023
Ajattelin koostaa miehelle jonkun kivan isyyspakkauksen ☺️ Onko muut miettinyt vastaavaa? Jos, niin millaisia asioita olette ajatelleet sisällyttää.

Pistetään ideointiketju pystyyn!
 
Mulla on jo hankittuna kirja vauva omistajan opas ja sitten perus
h&m I :red-heart: Daddy body setti. Muita mitä olisi kiva laittaa pakkaukseen olisi vauvan hoitoon liittyvää tavaraa. Vaippoja, harsoja joku tuttipullo jne. Isälle korvatulpat, energiajuomaa olutta herkkuja jne. Itse askarreltuja lahjakortteja kuten vapaudu vaipan vaihdosta tai hieronta tms. Isälle ja vauvalle yhteistä tekemistä kirja tai lelu. Ja ehkä jotkut samistelu vaatteet vielä isälle ja vauvalle.
 
Tein viime raskaudessa pakkauksen, jossa oli muistaakseni I love dad-yöppäri, Mauri Kunnaksen kirja iltasatujahetkiä varten, uimapuku vauvalle (miehen oli siis tarkoitus käydä vauvauinnissa esikoisen kanssa, mutta se jäi 😅), Sisu-aski, erikoisoluita ja t-paita isälle. Muutakin taisi olla, mutta en kuollaksenikaan muista loppuja 😄
 
Löysin tuollaisen Isä. Kerro minulle -kirjan mikä kuulostaa tosi suloiselta, mutta kun tiedän mieheni vaikean lapsuuden ja nuoruuden ja sen kipeät muistot, en ehkä tuota hänelle osta. Tuo käyttöopas-kirja voisi kuitenkin olla tosi sopiva! Täytyy alkaa itselle kirjaamaan ylös ideoita kirjaa varten ☺️
 
Hyvä muistutus tämäkin, täytyy alkaa suunnitella hyvissä ajoin jos pieni löytyy kyydistä parin viikon päästä. 😊
 
Mäkin taidan ottaa tämmösen kokoamisen projektiksi! Ja kuinka osuvasti sen voi antaa vaikka isänpäivänä marraskuussa! 😌 Tämä pikkuinen on miehenkin ensimmäinen niin tulee tosiaan tarpeeseen kaikki käyttöoppaat!
 
Kun odotin esikoista ostin miehelle joululahjaksi sellaisen kirjan kuin Vauva - omistajan opas. Se on varmaan vähän puolivitsillä tehty kirja insinöörityyliin, mutta nauratti ainakin omaa miestä.
 
Kun odotin esikoista ostin miehelle joululahjaksi sellaisen kirjan kuin Vauva - omistajan opas. Se on varmaan vähän puolivitsillä tehty kirja insinöörityyliin, mutta nauratti ainakin omaa miestä.
Mä ajattelin kans tän hankkia ja varmaan jotain spessuoluita, joihin kirjotan eri etappeja vauvan kasvuun ja yhteisiin kokemuksiin liittyen ja aina sit vasta voi juoda kun on saavutettu joku 😄
 
Mä ajattelin kans tän hankkia ja varmaan jotain spessuoluita, joihin kirjotan eri etappeja vauvan kasvuun ja yhteisiin kokemuksiin liittyen ja aina sit vasta voi juoda kun on saavutettu joku 😄
Toi on hauska idea! 😊

Jossain näin sellasen ihokontaktipaidan miehelle. Se oli söpö ajatus, mutta meillä jäis varmaan käyttämättä.
 
Mä ajattelin kans tän hankkia ja varmaan jotain spessuoluita, joihin kirjotan eri etappeja vauvan kasvuun ja yhteisiin kokemuksiin liittyen ja aina sit vasta voi juoda kun on saavutettu joku 😄
Tää ois hauska idea, toimisi meillä! Varsinkin tää vois olla sellainen minkä voisi antaa jo nyt, haluaisin jotain säästellä tuonne isänpäiväksi ☺️ Jos tuon opaskirjan ja tän olutjutun tekisi jo nyt kesällä, ja sitten isyyspakkauksen isänpäiväksi
 
Teillä on ihania ideoita. Komppaan tuota isänpäivä ideaa, silloin se ehdottomasti pitää antaa. Omassa lähipiirissäni miehet ovat todella kiinnostuneita vauvanhoidosta, ja ystäväni mies käytti paljon kantoliinaa ja "kantopaitaa". Ihan "oikea" vauvanhoitoopas tai isä opas voisi sopia mun rakkaalle. Hän toki rakastaa myös erikoisoluita, ja tuo etappi idea oli myös hyvä. Tuolta tunninkuva valokuva liikkeestä voi tilata kuvalla ja/tai tekstillä pulloetikettejä, niistä voi tehdä tosi yksilöllisiä 😁
Voisi sellaiset samisvaatteet toki laittaa mukaan, ja ehkäpä joku nami (hän tykkää lakusta)
 
Ootteko löytäny jotain kauppaa mistä sais kivoja samisteluvaatteita ilman niitä korneja "me" "minime"yms. -tekstejä 😄
 
Ootteko löytäny jotain kauppaa mistä sais kivoja samisteluvaatteita ilman niitä korneja "me" "minime"yms. -tekstejä 😄
Minkälaista etsin tarkalleen? Suomalaisilta vaatemerkeiltä tulee aina välillä, yleensä enemmän isänpäivän kynnyksellä. Viime jouluna ostin perheen pojille Makialta samistelupaidat. Sitten Kaikolla, Kiddowilla ja Mainiolla on ollut jotain t-paitoja ja pipoja. Jos bodya on tarve saada, niin niitä on vähän heikommin.. Ei ihan äkkiä tule mieleen. 🤔 olisko nää perus Lindex, HM ja Kappahl kans silloin tällöin jotain mallistoa tehneet.
 
Ootteko löytäny jotain kauppaa mistä sais kivoja samisteluvaatteita ilman niitä korneja "me" "minime"yms. -tekstejä 😄
Jossain nettikaupoissa voi teettää omalla tekstillä, olikohan spreadshirt tai miten se kirjoitetaankaan 🙈😅
 
Niin siis lähinnä ei mitään tekstipaitoja vaan vaikka samalla printtikuviolla body ja t-paita tai vaikka verkka-asut kummallekin. Mutta näköjään löytyy jotakin kun etsii merkkikohtasesti!
 
Esikoisen aikaan tein isyyspakkauksen ja homma lähti vähän lapasesta, kun siitä paketista tuli aika iso😅 Nyt en ole vielä ehtinyt ajatella, mut jonkun pienen survivalpakkauksen taidan tehdä🤭
 
Enpä oo kuulukaan aiemmin moisesta. Mun mies on tykännyt lukea neuvolan vauva-kirjaa ja seurata sieltä sikiön kasvua. Mutta se ehkä ei nyt anna tähän isyyspakkaukseen mitään lisäideaa.
 
Takaisin
Top