Isyyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja foxx
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

foxx

Satasella mukana keskusteluissa
Tästä ei ollutkaan vielä omaa viestiketjua vaikkakin hankintoja -ketjussa jo sivuttiin aihetta. Meinaako moni täällä tehdä isyyspakkauksen? Meille kun on tulossa ensimmäinen niin aattelin että on kiva yllättää ja paketoida jotain kivaa tulevalle iskälle. Isänpäivänä aattelin antaa sitten paketin.

Jotain tämmöistä tulee mun pakettiin...

- vauva omistajan opas -kirja
- star wars body (kiitos Heqq vinkistä!)
- sisu-pastilleja
- suklaata
- pullo konjakkia
- korvakuumemittari
- parisuhdekorttipeli (tää tarttui mukaan jostain marketin alelaarista)
- tuttipullo
- harsoja, tutti, tuttinauha

Minä en meinaa mitään isyyspakkausta hankkia, lähes yhtä paljon äitiyspakkauksessa on "tavaraa" isälle kuin äidillekin. Jos siteet ja nännivoiteet lasketaan jonkinlaiseksi kivaksi ylläriksi äidille, niin ihmettelen kyllä. Kaikki äippäpakkauksen äidille osoitetut tuotteet ovat tarpeellisia 9kk odottamisen ja synnytyksen jälkeen. Mutta idea antaa tulevalle ensikertalaisisälle jotain isänpäivänä on kyllä kutkuttava. Kiitti ideasta!

Mulla meinaa mennä tää isyyspakkaushomma ihan överiks.. Koko aika löydän jotain uutta ja hauskaa ostettavaa. Esim. ostin Vauva 2.0. kirjan kirpparilta, se oli ihan ok. No sit mun kaverilla oli Vauva hoito-opas kirja (se sininen) ja tykästyin siihen, ja se oli sattumalta halvalla Adlibriksessä niin se piti tilata. Ja sit lähti tilaukseen myös Juha Vuorisen Vaippaihottumaa-kirja. Nyt mietin et ois aika hauska joku Avengers-tyylinen tuttinauha kun niitä leffoja ollaan paljon katottu..:rolleyes:

Mä tein isyyspakkauksen ja annoinki sen jo. Omalla kohalla tuntu kliseiseltä antaa isänpäivänä ja ei oikein ois riittäny oma kärsivällisyyskää odottaa sinne asti:grin Mies oli kyllä silminnähden otettu ja onnellinen!:Heartred

Pakkauksesta löyty:
- "isin kulta"-tutti
- "tähtää ylemmäs isi"-ruokalappu
- tuttinauha
- kaks bodya
- pöllöharso
- Brion helistin
- tuttipullo ja korvike
- korvatulpat
- kaks saunajuomaa
- uus lompakko (ku vanhasta tippu jo rahatki!)
- pari 1 koon vaippaa
- "hysss..vauva nukkuu"-ovenkahvakyltti.
- raapimisenestotumput (tai mitkälie..)
ja sit ostin siihen vielä sen "sinulle on myönnetty isyyspakkaus"-kortin.. :) Korista tuli vaippakori hoitopisteelle.IMG_2644.JPG IMG_2645.JPG

Mä mietin, että en tekis mitään isyyspakkausta. Nyt kuitenkin ruvennut mietityttää, jos kuitenkin ostaisin isänpäivälahjaksi jotain. Tällä hetkellä eniten huvittaisi ostaa isälle ja pojille samanlaiset paidat. Eniten huvittaisi Marimekko raitapaidat (vauvalle ehkä body, esikoiselle pitkähihainen ja isille t-paita), mutta hmm niihin sais kyllä hurahtamaan rahaa. Ne vaan ovat miehen lemppareita. Tehtaanmyymälässä vois olla tarjouksessa, mut jaksaisko herttoniemeen raahautua.

Mun ei ollut tarkoitus tehdä, mutta sitten täällä ja salaisella puolella puhuttiin niin paljon asiasta, että innostuin. :)
Esikoiseta tein ihan ison pakkauksen, nyt ajattelin vähän pienempää. Mukana body, pipo ja tossut suosikkilätkäjoukkueen logolla ja sitten ostan vielä Tomppa ja piimänakki -kirjan, jota mies voi lukea esikoisen kanssa (kertoo pikkusisaruksen tulosta).
72119a22e730aa719510d2351df92b42

Mä mietin, että en tekis mitään isyyspakkausta. Nyt kuitenkin ruvennut mietityttää, jos kuitenkin ostaisin isänpäivälahjaksi jotain. Tällä hetkellä eniten huvittaisi ostaa isälle ja pojille samanlaiset paidat. Eniten huvittaisi Marimekko raitapaidat (vauvalle ehkä body, esikoiselle pitkähihainen ja isille t-paita), mutta hmm niihin sais kyllä hurahtamaan rahaa. Ne vaan ovat miehen lemppareita. Tehtaanmyymälässä vois olla tarjouksessa, mut jaksaisko herttoniemeen raahautua.

Ens viikolla on muuten ystävämyynti ja muistelen nähneeni että tasaraidat olis tarjouksessa? (Selasin esitteen niin nopeesti että en kyllä muista mainittiinko että onko vaan naisten tarjouksessa)

Muistelen myös että ne tarjoukset löytyy myös netistä, että ei välttämättä tarttis raahautua sinne tungokseen. :D

Kiitos vinkistä Mria :) pitääpä vähän silmällä tuota ystävämyyntiä.

Mies saa sunnuntaina isyyspakkauksen, tässä lista jonka myös tulostan pakkauksen sisälle:

TUTTI / äänenvaimennin vauvalle (tutissa lukee isin pelikaveri)
VAUVAN VAATTEITA pitämään vauva lämpimänä (star wars body,pipo ja ruokalappu, ac/dc body, i'm cute, mom's cute, dad's lucky -body ja 1<3dad yökkäri)
T-PAITA isää lämmittämään (elokuva-aiheinen)
PILTTI, hätätapauksessa voi syödä itse tai syöttää äidille
KYLPYANKKA yhteisiin kylpyhetkiin (molemmille oma)
BATTERY akkujen lataamiseen
SISUa tarvitaan
PEITTO päiväunille (Avengers-fleece-peitto)
HIIRIMATTO koska isä on paras (musta mis lukeee my daddy rocks)
KORVATULPAT kun äänenvaimennin ei riitä
VAUVAN HOITO-OPAS (se sininen kirja)
VAIPPAIHOTTUMAA-kirja vaikka vessalukemiseksi
PULLONAVAAJA muistuttaa pienistä varpaista (metallinen pikkujalkojen muotoinen pullonavaaja)
OLUTPULLO jotta edelliselle on käyttöä (Sandels pintti)
PIIPPU ylpeälle isälle (kipparin lakupiippu)
KISSANRUOKA houkuttele kissa pois terassin ovelta,muista ruokkia kissaa (en voinutkaan laittaa tätä kun kissa rupesi viikko sit oksentelemaan ja vaihdettiin sen dieettiä, vedän tämän tekstin yli)
KISSANLELU houkuttele kissa pois terassin ovelta (meillä kissa raapii aina ovea kun se haluaa pihalle ja oven karmi on sennäköinen että on raavittu....voin kuvitella kuinka se raapii sitä ovea kun oon ite imettämässä sohvalla ja en pääse viskaamaan sitä pois)

Tästä voi päätellä että meillä tykätään elokuvista, musiikista ja tietokoneen käytöstä :D Ja kissasta :D:p

Takaisin