Isyyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Repo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Repo

Tietävä tietäjä
Maalismammat 2017
Joulumammat 2018
Elokuiset 2021
Kuinka moni on alkanut kokoamaan isyyspakkausta? Mitä siihen laitatte?

Mietin että voisi olla kiva antaa isänpäivälahjaksi, ideoita vain tarvittaisiin lisää :).

Mä annoin esikoisesta, mutta katsotaan saanko nyt aikaiseksi :) Mulla oli paketissa:

-Vauva -omistajan opas
-Miehen lemppari bändin body x2
-suklaata ("seksin korvikkeeksi")
-sisuja ("Sisulla eteenpäin")
-lahjakortteja tms ("vapautus vaipanvaihdosta", "jalkahieronta", "niskahieronta", "vapaa-ilta", "happy-ending" :'DD
-pyykkipoika
-Hugo boss-deodorantti ("isin ei tarvitse haista pahalle")
-sinkkivoidetta
-perusrasvaa
-vauva öljyä
- vanupuikkoja
-Joku leffa taisi olla myös..

Ja kaikissa oli joku tommonen "saate"-lappu :) Ja oli vissiin jotain muutakin, mutten juuri muista :)

No kopioin mun viestin tuolta esikoisen odottajat keskustelusta, mä en aio tehdä toista kertaa isyyspakkausta, mun mielestä semmoinen kiva kerran annettava lahja. :)

Mun isyyspakkaus sisälsi:

-vauva: omistajan opas
-energiajuomaa
-isä -muki
-karkkia
-vaippapaketti
-sukkia
-lompakko
-my daddy is funny -body
-i love dad -sukat
-pesu neste, sinkkivoide, puhdistuspyyhkeitä, vauvan vanupuikkoja
-ps4 peli mitä isä toivoi (söi ison osan budjetista)
-lahjakortteja:
> vapautus vaipanvaihdosta 1vrk
> Isin peli-ilta
> saa nukkua aamulla pitkään
> seksiä halutessa
> vapaa-ilta kavereitten kanssa
> tyydytän ukon xD

Kaikkia lahjakortteja oli 3kpl.
Meillä mies siis tykkäsi kovasti! :)

Mun piti ostaa pakkaukseen TISSI STRESSIPALLO!! mutta ne oli loppu kaikkialta. :D

Joo siis annoin esikoisesta joululahjaksi ton isyyspakkauksen! :)

Seuraan ku mietin tekiskö nyt tälle vikalle itekki:) eipä oo ennen ees tullu mieleen:D :O

Mä ajattelin myös antaa tulevalle isälle, ehkä jo isänpäivänä jos ehdin koota kaiken "tarvittavan". :)

Mies vähän halusi viettää jo isänpäivää tänä vuonna, joten isänpäivälahjaksi voisin antaa paketin. Mää selailin netistä ideoita toissapäivänä. Jotain perusjuttuja ajattelin hankkia: kirjan, energiajuomaa, vauvalle jotain vaatetta, jossa joku isän lempijuttu, jotain kortteja (hieronta, vapaa ilta yms.), tuttipullo ja korviketta... Pitää katsoa, mitä kaupungista löytyy.

Minä kans olin ajatellut miehelleni isyyspakkausta isänpäivälahjaksi; vaavi kun on hänen ensimmäisensä :) Eikä varmasti osaa yhtään odottaa sellaista...
Milloin me saadaan anoa äitiyspakkaus, miten se olikaan? Mietin vaan osuuko yhtään samoihin aikoihin isänpäivän kans vai vasta myöhemmin?

Mä saan ainaki ens neuvolakäynnil jotai kela lappuja ja sillo on rv23. Ja aika marraskk alussa eli tuskinpa isänpäiväks...

Rv 22 jälkeen on ns. Kela neuvola, josta saa raskaustodistuksen joka pitää lähettää Kelaan kun hakee äippärahaa, pakkausta ym :)

En kyllä yhtään tiedä teenkö miehelle isyyspakkausta, mieli kyllä vähän tekisi. Hänellä jo ennestään aiemmasta suhteesta lapsi. Onko typerä jos sellaisen teen, vaikka hänelle lapsi ei ole ensimmäinen. Olen jotenkin aina kuvitellut, että isyyspakkauksen voisi tehdä ensimmäisen lapsen syntymään. Toki tämä olisi nyt meidän yhteinen ensimmäinen lapsi. :rolleyes: Mitään "vapaailta" -kortteja en viitsisi laittaa, kun mies muutenkin viikot poissa, mutta kaikkea muuta mukavaa.

En kyllä yhtään tiedä teenkö miehelle isyyspakkausta, mieli kyllä vähän tekisi. Hänellä jo ennestään aiemmasta suhteesta lapsi. Onko typerä jos sellaisen teen, vaikka hänelle lapsi ei ole ensimmäinen. Olen jotenkin aina kuvitellut, että isyyspakkauksen voisi tehdä ensimmäisen lapsen syntymään. Toki tämä olisi nyt meidän yhteinen ensimmäinen lapsi. :rolleyes: Mitään "vapaailta" -kortteja en viitsisi laittaa, kun mies muutenkin viikot poissa, mutta kaikkea muuta mukavaa.

Ei ainakaan mun mielestä ole typerä idea! :D enemmänkin se vain on mun mielestä kertaluontoinen lahja, mutta mun mielestä ainakaan ei ole väliä annetaanko se esikoisen vai viidennen lapsen kohdalla.:)

Mä tein edellisessä raskaudessa, nyt en meinannut. Miehelle oli eka, mulle kolmas. Johonkin toiseen ketjuun taisin listaa laittaakin mitä pakkauksessa oli, mut yritän tähänkin muistella:
- Tupakkamiehelle lakupiippuja
- Hypoevääksi Fazerin sinistä
- Aivojumppakuutiot
-Kaasunaamari ja ydinsuojaviitta ydilaskeuman tai vaipanvaihdon varalle
- Kestovaippa
- Harsoja
- Pieniä pyyhkeitä
- Natsikortti
- Korvatulpat&semmonen läpyskä silmille
- Vauva -omistajan opas
- Sinkkivoide
- Termosmuki&watsakahvia
- Turmion kätilöt -body
- pakolliset I<3dad sukat, pipo&tumput
- Superisi t-paita
- Kondomeja ja hierontaöljyliukkari (ennen oli liukkaria äitiyspakkauksessa)
- Vauvalle purulelu
- Tuttipullo&korviketta

Eli melkolailla hyödyllistä kamaa ja sit täysin turhaa, kuten äitiyspakkauksessakin :D

Mullakin oli suunnitelmissa tehä isänpäiväksi miehelle tämä isyyspakkaus, vaan juuri huomasin että se isänpäivä lähestyy aikalailla ja ei oo mitään hankittuna! Oon kuitenkin jo suunnitellut että mitäs kaikkea sinne laittais, (kiitos muuten teille kun olette listanneet isyyspakkauksien sisältöjä :) ) mutta ei ole ite saanut vielä mitään hankittua... Nooo, onneksi plan b on että joululahjaksi semmoinen sitten, :)

Tein miehelle isyyspakkauksen ja tilasin miehelle amazon.comista italiankielisia lastenkirjoja, joita han voi sitten lukea tyton kanssa. Tahan seuravaan isyyspakkaukseen aion sisallyttaa myos kasvatusoppaan. :p

Mä ajattelin väsätä jonkun kivan pakkauksen kans tulevalle isälle. Tähän mennessä tiedän varmaksi että siihen tulee NHL 17 ja natsikortti. Vielä loput tohon ympärille pitäis ideoida.

Olen vähä kattellu netistä kaikkea mutta ku niitä ei satu kaikkia ihania löytymään samasta paikasta,joutuis monesta paikkaa tilata ja se ärsyttää. Mistä te oletta tilannu/kattonu juttuja isyyspakkaukseen?

Ajattelin tehdä pakkauksen mutta kaikki on kyllä vielä hankkimatta. Nooh... Miehelle tää lapsi on jo neljäs mut eka mun kans, en tiiä onko aiemmin saanut vastaavaa eikä varmaan muistaisikaan jos kysyisin. Monesti hän on sanonut että tuntuu kuin tämä olisi eka hänellekin. Niin paljon kaikkea uutta :)

Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä!

Mä tilasin mussukat.fi:sta isä-juttuja. Ei mitään kokemusta ko. yrityksestä, toivottavasti kaikki tulee perille :).

Pakkaukseen hommasin

- sinulle on myönnetty isyysavustusta -kortti
- tuttipullo
- tutti nauhalla
- isin kulta - body (mustana, kun juuri valitti sitä, että vauvanvaatteissa näkyy kaikki mustat öljyiset sormenjäljet :rolleyes:)
- korvatulpat
- vaunulelu
- kahvipaketti
- vapautus vaipanvaihdosta 1 vrk -kortti
- uusi vauva - huoltajan opas -kirjanen
- traktorimiehen pastilleja peltirasiassa (työn puolesta :) )
- harsoja
-i love dad kuolalappu

Nämä kaikki sellaiseen rasiaan, johon saa vauvan kuvan kanteen. Ajattelin laittaa siihen ultrakuvasta kopion.

Mäkin tilasin mussukat.fistä. Tuli nopeaa perille. Tilasin vaan paidan ja tutin niin mahtu postilaatikkoon. Ainoo että M koon paita on ihan jättikokoa, olis pitänyt tilata S...

Takaisin