Minä annoin avopuolisolleni syntymäpäivälahjaksi isyyspakkauksen, jossa oli settejä tulevan isimiehen ja vauvan yhteisiin hetkiin, mutta myös setti isimiehelle ja mammalle.
♡ Pakkaukseni sisälsi Vauva -omistajan opas (huumorimielinen kirja, ns. vauvan huolto-ohjeet), vaipanvaihto -setti (vaippoja, puhdistuspyyhkeitä, pyykipoika, kumihanskat
, kylpysetti (kylpyankka, pesuneste, hoitoöljy ja bodeja), varatissi-setti (ruokalappu, tuttipullo +äidinmaidonkorviketta, harsoja ja kuvakirja), äänenvaimennus-setti (tutteja, joissa lukee "isin pelikaveri", "äänenvaimentaja" ja "Ilmari", korvatulpat), selviytymistä-setti (energiajuomaa, pantteri-pssi, hätänumero kortti, jossa anopin puhelinnumero :D) ja viimeisenä nautinto-setti (johon kuuluu tietysti emäntä, liukuvoide/hierontaöljy jota suositellaan käyttämään hierontaöljynä, jotta pääsisi myös käyttämään liukuvoiteena
, kondomipaketti ja 5kpl "kotoa poistumis lupa kaavakkeita). Keväästä asti keräilin noita, ettei tarvinnut kaikkea kerralla ostaa. Vinkkejä sain eri foorumeilta ja nettisivuilta, juuri tuolta
www.mussukat.fi tilasin sitten vielä miehelle t-paidan, jossa suurmies logossa luki "ISI". Mies oli ihan myyty kun sai tietokoneella värkkäämäni "kirjeen" kelalta, että hänelle on tasa-arvon nimissä myönnetty isyyspakkaus. :D Ensin toinen luuli, että se on oikeasti kelalta se kirje, mutta sitten kun luki, että pakkauksen voi noutaa makuuhuoneen vaatekaapista, niin hoksasi että olen itse sen väsännyt. :)