Isyyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Putte
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Putte

Oman äänensä löytänyt
Moikka! Onko joku ajatellut tekevänsä/tehnyt tulevalle isälle isyyspakkausta? Itse tässä olen visioinu aamun, että mitä kaikkea siihen vois tulla. Onko hyviä ideoita?

Nyt en aio tehdä mutta esikoista odottaessa tein ja isäkin tykkäs :)

Sisälsi ainakin nämä:

- energiajuomaa

- korvatulppia

- kumihanskat (vaipanvaihtoon :D  )

- pyykkipoikia (vaipanvaihtoon ) 

- viskipullo

- sikareita isälle ja ystäville

- body "iskän muru"

- tutti "mute"

- ruokalappu "tähtää isi ylemmäs" ja "my dad rocks"

- pusero vauvalle

- vauvanhoito opas 

- vaippoja

hmmmm....en nyt muista oliko vielä muuta..

joo, mulla aikalailla samoja juttuja tulossa siihen :) aattelin pakata kaikki ammeeseen, ku sitä ei vielä oo hommattu ja kylpypyyhe tulee siihen kans. josko sit vaik kylpemisestä tulis isin ja pojan yhteinen "juttu". ja täytyy varmaa käydä viel ostaa joku autokirja mitä saa sit isi lueskella poitsulle.. luulen et on ukko enemmän mehuissaan jos saa autokirjan :D
kivaa koota tällasta ja luulen ettei tuo arvaa yhtää et sellasen on saamassa.
saa laittaa lisää ideoita :)

Minulla isyyspakkaukseen tuli:

-kortti

-saunapaketti (saippuaa, selän pesijä, hajustetta, kynsiharja jne/valmispaketti oli)

-jokerit body/tutit, kun on aina rakastanut jokereita. (poika tulossa)

-isin kulta body, sukat

-kylpyankka

-kondomeja (pakollinen kulma aina olla :D)

-ääntä kohti-tuttipullo

-"purulelu" vaaville

-vauva omistajan opas, kun tämä on elektroniikka-asentaja koulutukseltaan :D rakastaa tietokoneita vaikka ei enää sillä alalla olekaan. Hauska kirja muutenkin :)

-baby blues kovakantiset sarjikset, pieni yösyöttö sekä herkkuperhe

-suklaata

-maa aikojen alussa dvd 1.

-jää kolpakko, juo olutta silloin tällöin saunassa vaikka, niin ihanan jäinen tuoppi sitten :D

-minun äidiltään tuli oma tekemät villasukat molemmille (kun hän tekee aina kaikkea)

-hänen äidiltään siihen tuli korvatulpat, oma tekemä lahjakortti heille syömään ja isäparka kirja

Ei kait sitten muuta, itse vähän panostin tähän :) tein jopa oman laatikon hänelle :D mutta jos siinä olisi jotain ideaa niin kiva :)

Minulla olisi tarkoitus kerätä isyyspakkaukseen seuraavia tavaroita:

-Aku Ankan -taskukirja (voipi isi krapulassa lueskella varpajaisten jälkeen)
-pieni konjakki pullo (sydänlääke jos synnytys ottaa koville)
-satukirja jota lueskella iltaisin vaaville
-lakupiippu (varpajaissikarin sijasta kun mies yrittää nyt kovasti päästä tupakista eroon)
-arpa (jos saatais kunnon voitto niin voisi sitten äiskän viedä joskus tulevaisuudessa reissuun :))
-lahjakortti kotipizzaan (kun ei jaksa tehdä meille ruokaa, mies siis omasta tahdostaan tekee meillä ruuat)
-isille uniboxerit ja lapselle samaa "sarjaa" oleva unipuku, esim.karvinen tai mikä nyt sattuisi löytymään
-kirje, jossa kerron omista tuntemuksistani raskauden aikana ja kiitän kun mies on ollut tukena joka hetki, yms.

Tossa nyt jotakin mitä oon miettinyt kerätä pakettiin, mutta jotain voi vielä jäädä pois tai tulla lisää. Paketiksi olisi tarkoitus löytää jokin nätti laatikko, mitä voi sitten käyttää tulevaisuudessa pikkuisen kullannupun lelulaatikkona.

Taidan tänään lähteä etsimään jo tavaroita, pakko saada kerättyä kaikki ennenkuin mies jää kesälomalle ja sitten sen jälkeen onkin jo laskettuaika niin lähellä etten uskalla jättää niin viime tinkaan. :)

Takaisin