Onko täällä muita odottajia joilla on ollut istukka kohdunsuulla. Tänään np ultrassa selvisi. Sanoi kyllä että yleensä siirtyy ennen rakenneultraa. Mutta tulihan tuosta pikkuinen ylimääräinen ressin tekijä :/
Mulla on istukan reuna kohdunsuulla, mutta kätilö sanoi, että siitä ei ole mitään haittaa. Onneksi ei ole vertakaan vuotanut enää. Voi olla, että se oli siitä johtuvaa.
Mullakin sanottiin np-ultrassa, että näyttäis siltä, että istukka on edessä, mut kuittas sen saman tien sillä, että tutkitaan sitä asiaa sitten tarkemmin rakenneultrassa. Ilmeisesti ei ainakaan tässä vaiheessa tarvitse olla asiasta siis huolissaan. Tietty omaan päähän se jäi hieman kummittelemaan.
Mulla kans oli nt-ultrassa istukka osin kohdunsuun päällä. Kätilö sanoi, että se kyllä näillä viikoilla muuttaa paikkaansa vielä reippaasti ja vain harvoilla rakenneultrassa on enää kohdunsuulla. Jos näin kuitenkin silloin vielä on, otetaan tarkempaan syyniin. En mä vielä oo tästä huolestunut.
Mulle sanottiin että näyttäisi istukka olevan enemmän edessä, mutta saattaa vielä vaihtaa paikkaa :D kaverilla joka on nyt 36 viikolla on istukka ollut edessä eikä ole ollut mitään muuta haittaa kuin että liikkeet tuntuvat itselle huonommin eikä niitä tunne ulkoapäin ollenkaan... Toivon että itsellä istukan paikka vaihtuisi, olisi kiva jos myös mies voisi tuntea vauvan liikkeet!
Ihanaa, sain tänään tietää, että istukka ei olekaan kohdun suulla. :) Lääkäri sanoi, että on voinut näyttää siltä, jos rakko on ollut täynnä. Nyt istukka onkin korkealla etuseinämällä, niin en oikein ymmärrä miten se on voinut näyttää aikaisemmin olevan niin eripaikassa.