Istukan kalkkeutuminen

2raskaus

Vauhtiin päässyt keskustelija
Itselläni todettiin tänään ultrassa rv 37+5, että istukka on alkanut kalkkeutumaan. Kuulemma normaalia näin loppu raskaudesta. Eli kyselisin vähän millä viikoilla teillä on istukka alkanut kalkkeutumaan ja koska sitten synnytys on alkanut?? Toivon että viittaisi siihen, että pikkuinen pian tulisi maailmaan [:)] Itse kuvittelin että istukka alkaa kalkkeutumaan vasta kun lapsi on mennyt yliajalle.
 
Mulle sanottiin samaa, että istukka on kalkkeutunu ja rv oli sillo 36+2. Pulleena olen edelleen joten muakin kiinostais toi et ennustaaks se lapsen syntymää[:)]

36+6
 
Mä kävin rv 32+5 eli viime pe istukkatutkimuksissa ja olin kuulevinani lääkärin sanelevan koneeseen et kalkkeutumaa olisi jo.. Kaikki paikat mulla kovana, kiinni ja täysmittaisia. Eli synnytys ei ois lähellä, vaik en nyt sit normisti voikkaan synnyttää.
Eikä se lääkäri mulle siitä mitään puhunu mut kuulin vaan sen sanelun.. Ois kyllä kiva tietää mitä sekin mahtaa tarkoittaa, ei kai mitään huolestuttavaan kun ei siitä mitään sen kummemmin sanonut.
 
Takaisin
Top