Isot odottajat

SannaMiia

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Marraskuunmammat 2015
Joulukuiset 2022
Heips!

Elikkäs aiheeni koskee isoja odottajia, plus-koon naisia, täydellisen täyteläisiä äitejä :Heartred
Mistä löytyisi oikeasti isoja odotusvaatteita, lähinnä alaosia? Olen kahlannut nettikirppiksiä ja -kauppoja mutta ei, koot loppuu XL:ään ja niissä ei riitä sentit. Olisi ihanaa saada tukevat ja istuvat housut odotusaikaan.
 
Minusta on kohtuutonta maksaa housuista lähes 100e joita käytän max 4 kk. Kalsareita/leggareita pitkän paidan kanssa oon pitäny nyt viimeisen 2kk ku omat housut ei enää mahdu. :D
 
H&M äitiysfarkut ja -leggingsit meni täällä. En tosin tiedä mihin kokoon asti niitä on :/ Mut kantsii tsekata? Hinta tais olla farkuilla huimat 20 egee ja leggareilla 10€ :) Mun mielestä normileggarit ei ollut hyvät vauvamahan kanssa.
Lisättäköön, että en oo iso, mutta pieni ja paksu :D
 
Mäkin päädyin nyt jälleen isovyötäröisiin strech - housuihin joissa on kapeampi lahje. H&M:n housut ei mene kun ääs on niin iso. :wink
 
Joo, ei voi kans ymmärtää.. Ei mee lähimaillekaan H&M:n housut jalkaan, stoppaa jo reisiin. :confused:
Mut yhet trikoohousut sieltä tilasin koossa XL, ja yllätys yllätys hyvin meni päälle, jopa vähän reilut.

Funmum -merkkisiä housuja mulla on parit, niistä löytyy koko XXXL jopa. Mutta hinta on tosiaan melko huima
 
No oli yllätys, että loppuu tuohon kokoon, o-ou. Mut tosiaan ne mammaleggingsit on ainakin kirjaimilla ja nehän venyy ja paukkuu joka suuntaan :)
 
Ite ihmettelin samaa että miksi KAIKKI farkut mama-osastoa myöten on slim fit?? Onneksi oon saanut kavereilta haalattua normaali-ihmisen housuja bootcut-lahkeella :)
 
Täällä aika pitkälti käytössä ihan peruslegginsit (=lue kalsarit) ja sitten joku pidempi paita siihen. Farkkuja olen löytänyt kuitenkin kirppiksiltä, mutta jotenkin ne jääneet vähemmälle käytölle, kun puristavat.
 
Tänään juttelin raskaana olevan kaverin kanssa että legginssit = kalsarit ja toisinpäin, se riippuu siitä yläosasta mikä niiden kanssa on :laughing002 Tai toinen erotus on se että kun on kotona = kalsarit ja sitten kun lähtee ovesta ulos = legginssit.
 
Brittiläisestä nettikaupasta nimeltä dorothy perkings oon tilannut parit housut ja koot on olleet reiluja. Myös kappahlista löysin xl-osastolta farkkuleggarit jotka antaa sen verran vyötäröltä anteeks että menee vielä ( la kesäkuussa)
 
Vaikken mä (kovin) iso olekkaan ni mä oon kans ihmetelly niitä h&m:än mammahousuja kun on just niitä slim fittejä, stoppaa reisiin ja jos ne vahingossa saa ylös asti, niin lahkeet on ainakin 20 senttiä liian pitkät. Tosin kaikissa housuissa jotka on muuten hyvät niin lahkeita saa olla joka kerta lyhentämässä.

Ite oon tykänny paljon käyttää ihan vaan kangashousuja, ei kollareita vaan esim h&m:ltä ostin viskoosia olevat housut kivalla mustavalkosella kuviolla.
 
Takaisin
Top