jamppa_leijona
Vasta-alkaja
Hitto kun suututtaa, ärsyttää ja itkettää!!
Miestä ei kiinnosta oma perhe ollenkaan.
Meillä on yhteinen lapsi ja miestä ei kiinnosta yhtään.
Olen lapsen kanssa 24/7. Mies päivät ja illat töissä viikonloppuna voi mennä johonkin pyörimään kunhan ei
tarvii olla meijän kanssa kotona. Nykyään en edes halua lähteä yhdessä mihinkään kun siitä tulee vaan
kiukuttelua ja huutoa jos lapsi on väsynyt ja itkee autossa. Oon paska äiti kun en saa lasta hiljaiseksi.
Me ollaan vaan kotona kaiket päivät. En enää tunne kavereitanikaan. Ainakin joka toinen päivä valtaa ahdistus
ja yksinäisyys. Ja itketään taas.
Joskus ei suostu vahtimaan lasta edes sitä hetkeä että käyn vessassa tai pesen hampaat.
Jos pieni alkaa huutamaan niin se antaa sen huutaa vaan eikä tee yhtään mitää.
Pienempänä kun vauva alkoi huutamaan, laski johonkin vaan ja lähti muihin hommiin. Saan sitten esim, juosta vessasta lasta hyssyttelemään, kun oma mies ei viitsi edes yrittää! Aikuinen mies +30
Ja sitten on uusi harrastus kuvata muita ämmiä. Tottakai tuntuu pahalta kun mulle ollaan ilkeitä ja kamalia. Huudetaan ja haukutaan. Ollaan vaan, kämppiksiä.
Muutamasta kuvaussessiosta tiedän ja sitten mulle lakattiin kertomasta mitään. Tuli vaan ilmi että taas on kuvailtu ja tälläkertaa ämmiä yläosattomissa. Miten mun kuuluis suhtautua tähänkin hommaan. En tykkää yhtään ja se vtuttaa niin paljon. Tunteet ovat muuttuneet vihaksi.
Kuinka paljon kestän vielä.. :'( Tää kaikki tuntuu vaan niin pahalta.
Poiskaan en pääse.. :'(