Meillä on vuoroviikkosysteemi lapsella, lapsi nyt minulla ja isänpäiväksi lupasi exä hakea aamupäivällä sunnuntaina. Katsoo nyt, viime vuonna lupasi samaa ja lopulta haki normaalin vaihtoajan (klo 16) jälkeen reilun tunnin myöhässä... Onneks kyllä on systeemi nykyään toimivampi, joten uskallan luottaa että poika pääsee isänpäivää viettämään!
Poika oli hoidossa askarrellut pienen lahjan isälleen ja antanut sen jo viime viikolla. Poika askarteli myös täällä kortin, lisäksi tilasin exälle ifolorista mukin muksun kuvalla. Tilasin sellaisen ihan ekana isänpäivänä hänelle, oli onnistunut sen nyt noin kuukausi sitten rikkomaan, niin ajattelin olevan ihan hyvä lahjaidea. Mun mielestä ihan reilua tälleen ostaa pojan puolesta pieni lahja, kun ihan itse ei vielä osaa shoppailla. Itse tehdyt silti tietysti aina parhaita!
Vähän pohdin, pitäisikö muistaa jotenkin isäpuolta... On kuitenkin ollut kuvioissa vielä aika lyhyen aikaa, noin vuoden, mutta silti on paljon läsnä pojan elämässä. En kyllä lahjaa tai mitään isompaa, mutta ehkä erityinen aamupala pojan kanssa tehtynä halin kera...?
Muistin myös omaa isääni mukilla jossa pojan kuva (samalla oli helppo tilata kaksi, eri kuvat ja ulkoasut silti) ja omalle isäpuolelleni annoin pojan piirustuksen.