Isäkin raskaana?!

Tappura

Vauhtiin päässyt keskustelija

Illalla ennen nukkumaan menoa aloin miettimään kuinka tulevat isät reagoivat naisen raskauteen.

Olen kuullut että miehet ovat alkaneet lihomaan samaa tahtia kuin odottava äiti ja muutenkin hössöttävät ja syynäävät tarkkaan mitä tuleva äiti saa ja ei saa tehdä.

Toinen ääripää on sitten ne jotka loittonevat kauemmaksi, ikään kuin nauttiakseen viimeiset siemaukset vapautta ja saattavat istua iltaa kavereiden kanssa vaikka tuleva äiti tahtoisi ja kaipaisi isän tukea ja yhdessä oloa. Esikoisen syntyessähän sitä onkin viimeiset kahdenkeskeiset ajat käsillä ja lapsen tultua sitä aikaa voi olla haasteellista löytää...

Tuolla kerrotaan hieman isän raskauden kolmesta vaiheesta:

http://www.nettineuvo.fi/default.asp?link=1750

Kuinka siis teillä tuleva isä on reagoinut testissä näkyvään kahteen viivaan?

Ja hassujakin mietteitä kuuluu miehillä olevan raskaudesta... pidetään hieman miesten "kustannuksella" hauskaa.  

 

No jospa mä nyt itse tän aloitan... :)

Meillä tuo ukkeli on ehkä aavistuksen etääntyny ja haluaa tehdä nyt niitä poikien juttuja normaalia enemmän kun kokemuksesta tietää et mä tarvitsen sit auttavaa kättä kotona kun vauva syntyy. Kummasti hällä syyhyttää perjantai-iltaisin lähteä istumaan iltaa ja hälle se nyt vielä sallittakoon kohtuuden rajoissa. Likempänä laskettua-aikaa se ei enää ole mahdollista... Sama oli tosiaan esikoisenkin kanssa.

Kuitenkin toisaalta taas hän nyt on hössöttää, saattaa supsuttaa mahalle ja muutenkin on semmoinen "alfa-uros" ja puollustaa "laumaansa".

Jaksaa kyl muistuttaa siitäki et mun ei tarvis ni tiheään siivota ja touhottaa vaan pitäis sitä aikaa antaa myös itselle. Kovasti kiinnostunut ja innostunut kaikista mitä olen suunnitellut PikkuKakkoselle ostavanani, samoin hankinnoista jotka koskevat esikoista.

Ja ilmeisesti musta on uudestaan tullut jonkin sortin intohimojen kohde, kovasti haluaa suukotella ja olla lähellä ja myös niitä makkaripuuhia... itselläni kun on kyl niin epäeroottinen olo ni siin mielessä aivan hassuksi on tuo ukko tullu :D Yleensä kun me ollaan just se pariskunta joka ei pidä edes toisia kädestä kiinni. x)

Heti raskauden alussa painotin et Juttiksesta (esikoisesta) tulee sitten kesällä semmoinen isin tyttö et se on enemmän hänen kanssaan kun vauva vie niin ison osan mun ajasta. No nyt on isukki tyttöä ottanut enemmän matkaan ja touhuaa sitten piikulin kanssa ja hassuttelee jne.

Tosiaan jos mulla jotain poikkeavaa voinnissa ni heti on kyselemässä ja miettimässä et onko kaikki ok ja vähintäänkin passittamassa sairaalaan tarkistukseen.

Tällä kolikolla on tosiaan kaksi puolta, se etäinen ja hössöttävä samaan aikaan.

 
Meillä rakas on juuri sellainen hössöttävä:) Jonkun verran mulla ollut harjoitussuppareita ja useampana iltana ollut passittamassa sairaalaan. Käskee kokoajan lepäämään ja huolissaan kaikesta mun syömisestäni, että mitkähän jutut on ok. Nyt kun hän on huomenna lähdössä työreissulle, niin huoli siitä kuinka täällä pärjään ja kenelle soitan jos on hätä. Innoissaan hän on ollut vaunuista, turvakaukalosta ja pinniksestä. Vaatetuspuoli on enemmän ollut mun heiniäni. Innoissaan hän on myös kun"joutuu" opettelemaan kaikkea uutta:) Masulle hän juttelee ja suukottelee. Hellyyttä saan minäkin osakseni, ihan kuin ennenkin. Suojeleva ja hössöttävä, siinä minun rakkaani :)  emoticon

 
Hmm.. minun mies ei oikein hössötä, mutta ei myöskään ole etääntynyt. Läheisempiä ollaan kuin koskaan toisillemme, koska vietämme kaikki viikonloput nykyään yhdessä (mamma ei enää juokse baareissa :D).

En oikein ole huomannut mitään muutosta myöskään vyötärön seudulla, niin hoikkeli koikkeli kun on ollut aina, eikä se ruokavalio ole minun raskauden takia muuttunut, aina syönyt epäterveellisesti (silti ei liho!).

Ihanan tasainen tuo tuleva iskä täällä, joitain pientä valmisteluja nyt on ruvennut tekemään, esim. roudaamaan turhia tavaroita roskikseen jne. :)
 
on ne. kuva kertoo kaiken. Meillähän tätä raskautta hössötti alkuun enempi mies kun mie, eli kun sitten menkat jäi tulematta niin voe järjetön!! ei päivää, että ei ole pesää kohentelemassa ja hössöttämässä. eka neuvolassakin meinasin jo pistää isin ulos.. mutta nyt kun meillä on tosiaan yhteensä 4 poikaa niin ei ne nuo murkkujäbät tai pikkupojat juuri poikkea. Vierellä kulkeneet jo tähän asti raskautta niin ihanasti tukien kaikessa, vaikka minulla välillä kauheita tunnemyrskyjä. Näyttävät miehisellä päätöksellä ottavan sanomiseni toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos..koskapa ne on aina olleet aivan turhia ylireagointeja ja väsystä tai alhaisista sokereista johtuvia. Hoitavat ja paapovat masua. Joka sekin poika.
 
Takaisin
Top