Vastaa ketjuun

Onko muut huomannut että hoidot laskis immuniteettia?

Oon laskeskellut että mulla on elokuusta asti ollut ihan sikana flunssia ja sairaspoissaoloja. Ennen hoitojen aloitusta mulla ei ollut yhden yhtä sairaspoissaoloa puoleen vuoteen (ja sitä ennen olin lapsen kanssa kotona). Ja siis aijon ottaa puheeksi kyllä lääkärin kanssa, koska älysin työvuorolistoja selatessa, että flunssat menee tasantarkkaan letrojen mukaan - joulukuussa kun oli välikierto ei ollut myöskään flunssaa! Terv. arvatkaapa oonko taas flunssassa :side_tear:

Sitä mä vaan mietin, että missä menee ns normaalin raja.. Luulen meinaan, että se että voin tarkalleen ennustaa kurkkukivun ja flunssaisuuden letropäivä 4:n iltaan, ei ainakaan kuulosta normaalilta. En mä tätä nelos päivän juttuakaan hoksannut, vasta kun nyt, koska olin merkannut ne sattumalta flow:n kahteen aikaisempaankin kiertoon (ja tarkistin asiaa, kun tuli sellanen "hei tää täysin sama on tapahtunut ennenkin.." :Grimacing Face: No jos jotain hyvää tästä pitää repiä, on se että nää flunssat kyllä ehtii aina mennä ohi ovikseen mennessä.. :Smirking Face:

ps. kp 10, sormet ja varpaat ristissä, että ovis osuis ennen viikonloppua (ja mahdollista lakkoa) :Person With Folded Hands:

Lataa…
Takaisin