Mulla on vissiin todella tylsää, kun mietin tässä mitenhän laskisin dpo:t inssistä.. Että olisikohan tänään dpo 9 vai 10.
Inssi tehtiin 10.3 ja silloin kaksi follia oli vielä paikallaan (toinen 21mm ja toinen 20mm). Lääkäri arveli että pian irtoavat. Tuona päivänä ei ainakaan mitään ovistuntemuksia ollut. Pregnylin pistin 9.3. Sen vuoksi ovistestit ei oikein mitään kertoneet, kun se hcg näkyy myös lh plussana. Jonkinlaisia mahan kipristelyjä oli 11.3 aamulla, mutta niistäkään en osaa oikein päätellä onko ovis meneilään vai jo mennyt.
Onko teillä muuten ollut poikkeavia ovistuntemuksia jos on pistetty irrotuspiikki tai muuten inssikierroissa?
Mulla on yleensä tuntunut aika selkeä vihlaisu jommalta kummalta puolelta ja sellaista tylppää jomotusta alavatsalla, joko vain oikealla tai vasemmalla, tai sitten molemmilla puolilla. Nyt oli vaan sellasta pientä kokonaisvaltaista kipua ja paljon ilmaa vatsassa. Mutta kummallisen vähäoireinen ovis, jos se nyt edes tapahtui. Limoja mulla harvoin tulee ja vv:t olleet aivan mitä sattuu aiemmin sekä plussa- että negakierroissa.