Mulla oli ultra ja siellä möllöttikin jo kaksi hyväkokoista follia. Oikealla isompi ja vasemmalla hieman pienempi. Riski kaksoisraskauteen on, mutta todennäköisintä että tuo oikealla puolella oleva sieltä irtoaa. Limakalvo oli hyvä 9mm. Tänään siis kp 10 (yleensä mulla on tosiaan ovis vasta siellä kp 17-19). Olin yllättynyt, että letrot toimi minulla noin hyvin, eli aikaistivat ovista kuten toivottiin. Mutta oletin että follien kokojen perusteella ovis varmaankin osuu viikonloppuun ja lääkäri tämän tyrmäsi heti "ei missään nimessä, inseminaatio tänään tai huomenna". Oho! Olin aivan varautunut siihen, että ei tulla pääsemään inssiin tai sitten hyvällä lykyllä se menisi ensi viikon alkuun. Nopeat ohjeistukset siinä sitten Pregnylin käytöstä, ruisku ja neulat kouraan ja kotiin pistämään. Äkkiä soitto miehelle, että huomenna raivaa tilaa työkalenteriin aamusta. Eli inseminaatio onkin nyt sitten jo huomenna. Jännittää!
Meillä on viimeisimmästä peiton heilutteusta nyt jo aikaa, unohdin kysyä että olisiko hyvä että viimeisimmästä siemensyöksystä olisi 1pv vai haittaako että on useampi päivä.. Taitaa olla n.1,5 viikkoa. Mutta no päätettiin, että kai se on vaan parempi säästellä huomiselle ja toivotaan, että tulee hyvä näyte, vaikka on nyt hyvin hautunutta.