Mä varmaan varuiksi soittaisin teratologiseen tietopalveluun, sieltä saa aina niin mahtavaa palvelua. Mä en itse enää muista mikä se ohjeistus oli aikoinaan sumatriptaaneista, kun en enää syö niitä. Esikoista yrittäessä ja odottaessa niitä mulla vielä oli, mutta raskaana ollessa krooninen migreeni helpottui niin paljon, etten muista tarvinneeni niitä ollenkaan. Toisaalta niiden tehokin itsellä ollut aika olematon.
Mut sympatiat täällä migreenikoille, itsellä letrot laukaisi tässä kierrossa migreeniputken mikä ei meinannut katketa sitten millään, helpotti nukkuessa ja alkoi aina seuraavana aamuna uudelleen. Ei oo ollut noin pahana aikaisemmissa kierroissa, mut kyllä joka kerta viimeiset kaksi letroa aiheuttaa jonkun tasoisen hedarin. Jos tää yli viikon putki meininki toistuu vielä seuraaavassakin letro kierrossa niin saavat kyllä keksiä mulle jotkut muut lääkkeet, ei riitä energiat tälläiseen kuukaudesta toiseen.
Mutta jos jotain hyvääkin, niin ovis nyt kuitenkin tuli, vähän viiveellä. Ja juilinnat kesti useamman päivän, ja fiilis on hirveen luottavainen tähän kiertoon.. saatiin talleteltua ja tää extra juilinta tuo mieleen meidän yhden plussa kierron, joten toivon parasta
seuraavan kierron ovis tod näk osuu viikonloppuun jos flo:n on luottaminen, joten se vähän masentaa, ellei kierto veny taas.. tuntuu ettei päästä ikinä eteneen kun jää inssit koko ajan välistä.
EDIT: lisätään nyt vielä että tosiaan dpo 3, piinailu fiiliksiä odotellessa :)