Vastaa ketjuun

Mä pääsin nyt kans kokemaan kivuliaan inssin :Grimacing Face: otin etukäteen paracetamoliakin varuiks, en tiedä auttoko, koska sattu kyl ihan kunnolla. Se joutu tarraa kii siihen kohdunsuuhun ja avaamaan sitä, se siinä teki kipeää. Hyvä puoli oli, että kipu helpotti kun operaatio oli ohi. Mulla joskus otettiin joku näyte kohdusta, silloin oli samanlainen kipu, paitsi että se ei vaan loppunut, ja jouduin makaamaan johki takahuoneeseen missä oksentelin kivusta :Eyes: eli osasin kyllä arvostaa nyt sitä kun huomas että kivut tällä kertaa alko kadota eikä jääny päälle.

Tällä kertaa oli ovulaatio jo mennyt. Siittiöitäkin oli vähän, 1,2milj/ml joista onneksi 91% eteenpäin liikkuvia. Lääkäri oli alhaisesta määrästä huolimatta sitä mieltä, että kannattaa tehdä kolmaskin inseminaatio suunnitellusti vielä. Kuulemma olen niin nuori että ei ole mikään tulenpalava kiire sinne IVF:ään. :Eyes: (34v siis, kesällä 35.) Ei tuolla siittiömäärällä kyllä taas kannattas kauheesti vetoa alkaa lyömään onnistumisen puolesta. Lääkärin mielestä ens kerralla kannattaa ajoittaa inssi suoraan plussapäivälle.

Ja ens kierrossa tosiaan tsekataan polyyppiepäily, ja sen seurauksena ei hoitoja ens kiertoon. Saapahan sit vähän levätä. :P

Takaisin