Hei Peruna! Ollaan jännitetty toistemme puolesta. Ensimmäinen lääkärikäynti on ohi ja nyt odottelen psykologilla käyntiä joka on parin viikon päästä. Tarkoitus olisi aloittaa hoidot lokakuussa. Ehkä ihan hyväkin että ei heti aloitettu heti ensikuussa sillä nyt on enemmän aikaa järjestellä elämää kuntoon. Haluaisin saada muutaman kilon pois ennen hoitojen alkamista sillä olen syönyt kesäloman aikana todella hyvin ja hieman liikaa. Onneksi töihin palattua pitäisi lähteä lomakilot pois.
Jännitin kyllä todella paljon tuota käyntiä etukäteen mutta ei se ollutkaan mikään kamala. Jotenkin odotin että olisi naurettu ulos mutta kohdeltiinkin kuin aikuista järkevää ihmistä.
Olen ollut viimeviikot kesälomalla ja koko loma on mennyt lastenhuonetta suunnitellen. Onneksi pian pääsee takaisin töihin kesälomalta niin ei pää ole täynnä vauvajuttuja ja aika menee ihan kauhean nopeasti kun on takaisin töissä.
Millä periaatteella valikoit luovuttajan? Jäin kauheasti miettimään sitä että haluanko luovuttajan jolla on esim. samanväriset silmät ja hiukset kuin minun suvullani vai onko itsekästä toivoa luovuttajaa jollaisen olisi itse valinnut oman miesmakunsa pohjalta.
Sulla onkin jännät ajat nyt kun odottelet tulosta? Toivon niin kauheasti että poikasi saa pikkusisaruksen itselleen. Toivottavasti ei tarvitse montaa kertaa yrittää ennenkuin onnistutaan.