Vastaa ketjuun

Hei kaikille.

Ilmottaudun vähän etukäteen tänne vaikka hoidot vasta alkamaisillaan. Olen yrittämässä lasta yksin sillä työtilanne ja elämä muutenkin on siinä pisteessä että nyt olisi todella hyvä aika saada lapsi. Seurustelukumppania ei ole ollut yläasteen jälkeen enkä usko että on lähiaikoina tulossakaan. Olen tyytynyt osaani jäädä vanhaksipiiaksi mutta en halua jäädä lapsettomaksi.

Ensimmäinen lääkärikäynti vasta tulossa eli ollaan hyvin alkutekijöissä.Jännitän niin paljon etten saa nukuttua vaan olen lukenut teidän kommentteja ja kokemuksia. Kauanko teillä kesti ensimmäisestä käynnistä ensimmäiseen inseminaatioon?  Minulla pitäisi kaikki lisääntymislaitteet toimia ja olen alle 35. Tietenkään en voi olla varma koska en ole koskaan ollut raskaana. Olen kauhean kärsimätön koska olen vuosia suunnitellut asiaa ja nyt vihdoin!

Muokkaus.Luin viimeyönä inseminaatiokeskustelut vuodelta 2016, 1017 ja tämänvuotiset myös. Meinasi itku tulla moneen kohtaan että miten vahvoja naisia täällä on ja millaisia vastoinkäymisiä ja ilon hetkiä täällä on koettu.

Takaisin