Carris, oon tosi pahoillani negasta
pidän kuitenkin vielä peukkuja, että kääntyy plussaksi. Mulle on kanssa tässä inssien yhteydessä syntynyt vähän sellainen kuva, että onkohan näillä mitään väliä kun monesti sivulauseessa on hoitohenkilökunnalta tullut sellaisia kommentteja että yhdynnät olis kuitenkin se paras tapa tulla raskaaksi. Mutta kun niistä just ei ole tullut raskaaksi, ei ajoitettuna eikä induktiolla... no, voihan inssi toimia ja toimiikin joillekin. Onnittelut Tuikulle, tosi ihanaa että kävit kertomassa uutiset ja että teille on tulossa tammivauva! Kovasti peukkuja pidetään myös Kide-85!!!
Täällä käytiin eilen toisessa inssissä ja nyt siis piinaviikot käynnissä. Oli jotenkin ihan hirveä aamu ja kaikki oli ihan mahdotonta sähellystä meillä, kun tuli hymynaama vähän yllätyksenä (testi hyppäsi tyhjästä suoraan pysyvään hymynaamaan, ilman yhtään vilkkunaamaa) mutta inssi pystyttiin kuitenkin tekemään ja mieskin oli mukana tällä kertaa. Nyt on semmoinen fiilis, että niin moni juttu meni tuossa toimituksessa pieleen, että ei tää voi nyt kuin onnistua :)
Jos trendi kuitenkin jatkuu ja taas negataan, niin sitten käydään yksityisellä tekemässä vika inssi (Naistenklinikalla kesäsulku) ja elokuussa sitten ivf-jonoon. Pari viikkoa sitten tuntui ihan mahdottomalta, että pitäisi se syksy vaan odottaa ivf-jonossa, mutta ihmeesti se mieli on tasaantunut ja tottunut ajatukseen. Melkein tuntuu jopa ihan hyvältä se ajatus, että olisi pieni tauko hoidossa ja voisi vähän latailla ja hoitaa itseään.
Oon kuunnellut sitä BeatInfertility-podcastia, jota november-rain suositteli. On tosi hyvä ja informatiivinen, kiitos suosituksesta
Tuntuu, että paljon tässä voi vielä tehdä oman tilanteen eteen, mm. panostamalla ravintoon, liikuntaan ja mielen hellimiseen ja tukemiseen. Miten sulla on november piinailut sujunut?