Vastaa ketjuun

Hei Carris, ja kiva kuulla kokemuksia!

Mulla tosiaan tuo painon nousu voisi ehkä auttaa oman kierron normalisoitumiseen. Eilen tuli hoitopaperit kotiin ja niissä luki ”keskustelua elämäntavoista. Hoikka nainen. Liikkuu paljon. Luvannut kesän aikana vähentää liikuntaa. Pieni painon nousu ei olisi pahitteiksi”. Sain tosiaan käskyn syödä hyvin ja välttää himoliikuntaa. Mä tosiaan syön jo nyt isoja annoksia 5 kertaa päivässä, mutta ilmeisesti liikuntamäärät on ollu liian suuria ja terveellinen, puhdas ruoka ei oo vaan riittäny. Kaurapuuro ja kasvikset nyt vaan sattuvat maistumaan mulle. Pitäis vissiin vaihdella juustoa rasvaisempaan ja alkaa käyttää voita leivän päällä... :D

Tänään meinasin esim. paistaa lettuja!! :) :)

Nyt pitäisi vaan laittaa elämän prioriteetit uusiksi ja ajatella, että kropan saa kuntoon myöhemminkin. Olen siis n. 167cm ja painoa 57 kg. Urheilulline kroppa, mutta toki multa vähän rasvaakin löytyy Inssihoitoja mulla kokeiltiin jo teilu vuosi sitten ja nyt uudelleen. Ei vastetta. Syksyllä siis hoidot etenee, lähete on, kutsua odotellaan.

Mä en myönnä, että olisin kova stressaamaan, mutta oon nyt keväällä puskenut järkyttävän suuren useamman vuoden työpuristuksen pakettiin. Se yhdistettynä kovaan liikuntaan ja liian puhtaaseen ruokavalioon (vaikka tarkoituksena oli nostaa kaloreita) sai mun kropan taas ottaa takapakkia nyt oikein odotan kohta alkavaa pitkää lomaa ja jos sitä oppisi vaikka rentoutumaan.

Lapsettomuudesta ja mun todetusta ovuloimattuudesta en ole halunnut stressata, oon vaan yrittäny katsoa eteenpäin ja kesälomaan, jossa uskon kropan ja mielen palautuvan kaikesta stressistä ja kuormituksesta....

Jaksan yrittää ajatella positiivisesti

Lataa…
Takaisin