Vastaa ketjuun

Jep follikkeleita 2kpl ja maanantaina inssi. Eikä edes tarvinnut pyytää ivf:ää vaan ihan itse lääkäri totesi että elokuussa sitten voi jonoon ilmoittautua. Onneksi asiat on vielä tähän asti menneet suhteellisen jouhevasti tuolla julkisellakin. Jännä muuten että nyt on enemmän oikealla ollut tuntemuksia mutta vasemmalla ne follikkelit taas oli. Heh tässä taas näkee että aika epäluotettavaa olisi jos vaan omia ”tuntemuksia” kuuntelisi ovulaation tai muun merkiksi.

Rölli, hyvä kun sait puhuttua kavereiden ja erityisesti miehen kanssa. Se muakin aina auttaa että voi purkaa mieltä ja kuulla mitä toinen ajattelee. Onneksi tähän saakka ollaan oltu samalla viivalla kaiken suhteen, ja ei ole tarvinnut houkutella miestä mihinkään. Myös toi ajatus siitä että jos hoidot ei onnistu ollaan käyty läpi ja puhuttu että halutaan olla kahdestaan tässä parisuhteessa joka tapauksessa vaikka mies tod näk saisikin helpommin jonkun toisen kanssa lapsia.

Yks mitä oon paljon kuunnellut on semmoinen podcast kuin beatinfertility, siinä on usein vieraana psykoterapeutti kertomassa eri aiheista asiaan liittyen. Oon saanut paljon apua ja keinoja omien tunteiden käsittelyyn ja muiden kanssa toimimiseen. Suosittelen :)

Lataa…
Takaisin