Alkoiko joku ruoka tökkimään raskaana niin paljon, ettei sitä enää voinut syödä?
Minulla se oli esikoisen raskaudessa rakastamani hummus. Yksi kerta vain sitä syödessäni tuntui, että oksennus tulee. Taisi maistua taas vasta loppuraskaudessa.
Minulla se oli esikoisen raskaudessa rakastamani hummus. Yksi kerta vain sitä syödessäni tuntui, että oksennus tulee. Taisi maistua taas vasta loppuraskaudessa.
mitään muuta ihmeellistä ja erityistä ei tule mieleen. Ruokahalu ollut muutenkin huono tässä raskaudessa ja mitään ei tee mieli, mutta olen saanut syötyä silti lähes kaikkea.
Enkä kyllä oikein pystynyt kunnolla syömään jauheliharuokiakaan ennen kuin synnytyksen jälkeen, ja silloinkin vain naudanjauheliha meni, sika-nauta ei ollenkaan. Nyt ollaan sen jälkeen käytetty vain naudanjauhelihaa. En tiedä, menisikö nyt jo sika-nautakin kun synnytyksestä on kohta 1v 8kk. Muuten ei ollut mitään inhokkeja.
. Meni tosi kauan ennen kuin pihvit maistuivat uudelleen eivätkä vieläkään ole grillistä ensimmäisenä lautasella, 4,5 vuotta raskauden päättymisen jälkeen.