Imettävät odottajat

Leijonaemo-

Tietävä tietäjä
Lokamammat 2018
Maalisäidit 2020
Maaliskuiset 2022
Heinäkuiset 2024
Tänne voi kokoontua imettävät odottajat jakamaan kokemuksiaan :)
 
Onko täällä muita imettäviä odottajia? Imetän itse pian 1v 4kk ikäistä kuopusta vielä pari kertaa päivässä :)
 
Täällä :) Kuopus 1v 9kk käy edelleen tissillä kolme kertaa vuorokaudessa. Nyt tosin kipeänä, joten saa vapaammin, ettei kuivu etenkin näillä helteillä. Heruminen on kyllä ollut välillä tiukassa ja imetys on alkanut vähän sattua.
 
Mulla 2v2kk käy vielä rinnalla joitakin kertoja päivässä. Nännien aristus sai epäilemään raskautta. Toivon, että lopettelis itsekseen raskauden aikana, mut saa nähdä, kovin tuntuu tärkeää vielä hänelle olevan.
 
Apua, nytkö lapsi sitten alkaa vieroittautua itse? :nailbiting: Tänään iltaimetys oli hyvin nopea. Kokeili molemmin puolin muutaman imun ja totesi "poppu" :sad001
 
Voisko olla, että se herumisen hitaus nyt häntä harmittaa? Jostain luin, että jossain puolen välin tienoilla maidon määrässä saattaa tapahtua notkahdusta, mutta tuskin siitä vielä kyse. Minkälaiset toiveet sulla oli imetyksen jatkon osalta?

Oon itse monesti miettiny, että alkais jo riittää, mut samalla se tuntuu niin haikeelta. Varsinkin aamuimetys on molemmille tärkee. Toisaalta olis outoa olla, jos tytsy ei kävis rinnalla. Vähän ristiriitaiset fiilikset.
 
K
Voisko olla, että se herumisen hitaus nyt häntä harmittaa? Jostain luin, että jossain puolen välin tienoilla maidon määrässä saattaa tapahtua notkahdusta, mutta tuskin siitä vielä kyse. Minkälaiset toiveet sulla oli imetyksen jatkon osalta?

Oon itse monesti miettiny, että alkais jo riittää, mut samalla se tuntuu niin haikeelta. Varsinkin aamuimetys on molemmille tärkee. Toisaalta olis outoa olla, jos tytsy ei kävis rinnalla. Vähän ristiriitaiset fiilikset.
Kyllä varmasti osittain juuri herumisen hitaus vaikuttaa, mutta toisaalta aiemmin on vaan jatkanut nyhtämistä, vaikka on tiukassa ollut kiertojen myötä välillä. Mene ja tiedä.

Olen pikkuhiljaa vähentänyt imetystä muutenkin tässä viime aikoina. Lähinnä aamuyö ja ilta on sellaiset, minkä jatkuminen ei sinällään haittaisi, mutta päiväunilta jätettiin maito nyt pois muutenkin kun päiväkoti alkaa parin viikon päästä. Vaikkei nyt heti nukukaan siellä päiväunia, niin mielellään opetan nukahtamaan jo nyt ilman imetystä. Toki myös jos aiemmat merkit pitää paikkansa niin tässäkin raskaudessa harkkasupistukset alkaa jo viikolla 15 ja niiden kanssa joutuu olemaan tarkkana. Siksikään ei haittaisi vaikka imetys tulisi pikkuhiljaa tiensä päähän.
 
Mä imetän vielä meidän pienintä 1v3kk. Rinnat ei oo vielä kipeet. Saa jatkaa rinnalla käymistä niin pitkään kun haluaa, ellei imetys käy kovin ikäväksi itselle.
 
Mä imetän esikoista 1v 9kk vielä, pitkään ottanu lähinnä vähän aamulla, nyt kuitenki useemman kerran päivässä viime aikoina. Se tuntuu ihanalta ja tärkeeltä hetkeltä molemmille niin jatketaan kyllä niin kauan kun se luontevasti jatkuu ja molemmista tuntuu hyvältä. Jännä nähä sitten miten menee jos tulee tandem-imetystä. :D Varmaan omalla painollaan jotenkin ja voi helpottaa uuteen elämäntilanteeseen sopeutumista myös.
 
Takaisin
Top