Iltatähtikö?

äippä03+06

Oman äänensä löytänyt
En tiedä sopiiko otsikko minuun... minulla on 6 ja 9 vuotiaat lapset. Kuopus menee siis kouluun syksyllä.Vauva aika tuntuu todella pitkältä. Olen vannonut että en enää haluaisi aloittaa alusta kaikkea vauvahommeleita, mutta... mies on potenut pidemmän aikaa kuumetta, ja on nyt nähtävästi saanut tartutettua sen minuunkin kun liityin  jo tännekkin.:)  Miten osaisin päätttää haluanko lähteä vielä vauvarumbaan, ajatus tuntuu välillä ihanalta, mutta välillä tulee se mukavuuden halu, kun on jo omatoimiset "isot"lapset.  Onko muita jotka pähkäilevät saman asia kanssa. Jotenkin tuntuu, että se ois tehtävä nyt eikä myöhemmin 

Heips :)

Minulla on nuo pähkäilyt takana myös, vauva-asia tuli ajankohtaiseksi kun tapasin muutama vuosi sitten nykyisen mieheni, jolla ei vielä lapsia ole. Itselläni on poika, joka on jo 17,itse olen 38, joten minulla on ollut jo todella kauan myös sitä omaa aikaa ja tietynlaista vapautta. Mies halusi kanssani lapsen, ja tulin siihen tulokseen, että loppujen lopuksi, mihin minä sitä omaa aikaa niin jumalattomasti tarvitsen, kaikkea olen saanut tehdä ja pojan kanssa on ollut aina ihanaa, iästä riippumatta. Joten päädyin siihen, että kyllä minä tahtoisin vielä kokea uuden raskauden, vauva-ajan, kaikki :)Nyt olen alkumetreillä raskaana, viisi viikkoa tuli just tänään täyteen vasta. Olen raskaudesta todella onnellinen, vaikka keskenmeno tietysti vielä pelottaa. Ja vaikka olen sitten jo ilmeisesti yksinhuoltaja, kun ja jos vauva syntyy, mutta se onkin ihan toinen tarina...
Tsemppiä päätöksen tekoon, kummallakin on puolensa :)

Täällä nyt plussattiin. Vielä on vähän sekavat fiilikset, että mitähän tästä nyt tulee, Mutta onnellinen kuitenkin olen vaikka kaikki pelottaa:) -ap-

Takaisin