Iltatähti

En tiedä mahdanko kuulua tähän kategoriaan.. Esikoinen täyttää 8 ja nuorin on nyt 6 joten tuleehan tosta jo jonkinalinen ikäero tähän vaaviin. Ollaan tätä nyt jo toivottu ja yritetty kolme vuotta jatohon väliin on mahtunut kaikenlaista ikävää. Tää olis mulla nyt kuudes raskaus kyseessä joten aika tuttua tää pahoinvointi yms oireet alkaa jo olemaan. Minkälainen ikäero sun mussukoille tulee?
 
:) meidän ikäero on jotain vähän enemmän kuin iltatähti! Molemmat lapset ovat jo aikuisia, vain toinen asuu enää kotona.
 
Meille on tulossa iltatähti tai iltatähdet koska odotan kaksosia. Mulla nuorin tyttö on 12 vuotias ja vanhin poika täyttää kesällä 14 vuotta.
 
Meillä lapset vanhin kohta 21, seuraava 14, 10 (miehen) ja nyt sitten tää tuleva "stara", että kyllähän tästä tulee noin 14 ja puoli vuotta edellisestä synnytyksestä...Huijhuijhuij! :joyful:
 
Liki 5 vuotta tulee vauvan ja kolmosen ikäeroksi, mutta ehdottomasti on iltatähti, koska olen itse jo 39 ja tämä on meidän viimeinen vauva.
 
Hei meillekin tää on tosiaan iltatähti. Miehen lapsi jo 12v. ja oma 7v., joten ikäeroa on ja tämä myös viimeinen. Ikää mulla 37v. ja miehellä lähemmäs 50v. Toki ois periaatteessa mahdollista vielä, mut kyllä meille nää kolme riittää. Nyt jo tuottaa hankaluuksia tilanpuute, mies ei suostu ajattelemaankaan muuttamista. Joten jotenkin tässä on luovittava. Sikäli ei tämä nyt mikään pieni kämppä ole, mutta makuuhuone pitäisi jostain tälle tulevalle jossain vaiheessa taikoa ja laajennus mihin tahansa suuntaan tuntuu hankalalta. Mut onpa sitä ihmiset ahtaimmissakin tiloissa pärjänneet, joten kai tässä jotain keksitään.
 
Takaisin
Top