Iltatähdet

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Onko sinulla iltatähti? Tai olisiko haaveissa iltatähti?

Voin kuvitella, että kolmannen lapsen kaipuu on niin suuri, että hän voisi olla iltatähtikin, kuka tietää. Onhan tässä vielä vuosia jäljellä.:shy:

Ei ole ainakaan toistaiseksi haaveissa iltatähti ja toivoisin saavani kaikki lapset suht nuorena, enkä toivo isoa ikäeroa.
Lastenteko vuosia vielä (ehkä??) kuitenkin runsaasti jäljellä, joten mielikin voi muuttua.

Minulla on iltatähti <3 Ensimmäiset lapset ovat pienellä ikäerolla ja iltatähden syntyessä olivat jo aikuisia. Minulla on ikäänkuin ainokainen kotona ja silti ei ole ilman sisaruksia. Tämä nuorimmainen tuntuu niin helpolta lapselta, kun on vain yksi. Toisaalta jos hän olisi ensimmäinen, joutuisin opettelemaan vanhemmuutta. Nyt saan vain nauttia.

Vauvakuume on ollut jotakuinkin krooninen koko aikuisikäni, mutta olin jo luopunut haaveesta ennen kuin aloimme yrittää iltatähteä. Tämä kuopus on tällä hetkellä suvun ainoa pikkuinen eli hemmottelua ja huomiota tulee joka suunnalta, hoitajia riittää. Hän tuleekin parhaiten toimeen aikuisten kanssa.

Meilläkin tää kolmonen ehkä laskettais jo iltatähdeksi, kun ekat kaksi on parin vuoden ikäerolla ja nuorimpaan tulee 7/9vuotta väliä.

Miten sen nyt ottaa.
Me olimme pitkään sitä mieltä, että yksi lapsi riittää (Olin lähes 30-vuotias, kun esikoinen syntyi).
Mutta niin vain mieli muuttui ja 6 vuotta esikoisen jälkeen syntyi uusi pikkuinen.

Lisää lapsia meille ei enää tule, ihan jo sen takia, että kroppa ei enää toimi kunnolla.

Takaisin