Ilmoitukset uusista viesteistä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Heippa!

Aina välillä on ilmoitus uusista viesteistä (esim. ketjussa jota seuraa) jäänyt tulematta. It-tuki on nyt säätänyt näiden ilmoitusten asetuksia. Nyt meitä luonnollisesti kiinnostaa, auttoiko se. Eli jos sinulle käy vielä niin ettei ilmoitusta tule, ilmoita siitä joko tässä ketjussa tai suoraan minulle. Kiitos avustanne. 😊
 
Tänään foorumi on tyrkyttänyt push-notifikaatioita. Tällaista ei muistaakseni ole koskaan ennen ollut.
 
Eli yhä ei tule aina kun pitäisi?
Koneella tulee hyvin kaikki ilmoitukset ja boldaukset, puhelimella saan ainoastaan ilmoitukset viesteihin tykkäyksistä ja omiin kommentteihin vastaamisesta, mut ei muuta.
edit. lisäilen mielenkiinnosta seurattuihin kanaviin muutaman kanavan lisää jotka on hieman aktiivisempia.
 
@Vargynja Lisäsin tosiaan eilen muutaman keskusteluketjun mun seurattuihin ja ne näyttää ilmoittavan uusista viesteistä oikein, sekä puhelimella että tietokoneella. Ainoastaan raskaaksi 2022 ketju ei anna ilmoituksia uusista viesteistä.

Mulla on myös seuratuissa osastoissa tammikuiset 2023, se tammikuisten salattu ryhmä, mutta niistä en saa mitään ilmoituksia, en tiedä millaisia ilmoituksia siitä kuuluisi tulla vai kuuluuko?

Boldauksia ei vieläkään puhelimitse näy, tietokoneella kyllä. :)
 
@Vargynja Lisäsin tosiaan eilen muutaman keskusteluketjun mun seurattuihin ja ne näyttää ilmoittavan uusista viesteistä oikein, sekä puhelimella että tietokoneella. Ainoastaan raskaaksi 2022 ketju ei anna ilmoituksia uusista viesteistä.

Mulla on myös seuratuissa osastoissa tammikuiset 2023, se tammikuisten salattu ryhmä, mutta niistä en saa mitään ilmoituksia, en tiedä millaisia ilmoituksia siitä kuuluisi tulla vai kuuluuko?

Boldauksia ei vieläkään puhelimitse näy, tietokoneella kyllä. :)

Omista asetuksista voi valita, haluaako ilmoituksia seuratulle osastolle tulleista uusista viesteistä. (Omasta profiilikuvasta ylhäältä valikko auki -> Asetukset -> löytyy alaspäin selaamalla). Patistellaan it-tukea tekemään asialle muutakin kuin laittamaan push-notifikaatiot päälle. Nyt kun ne on toiminnassa voi muuten sieltä omista asetuksista valita mistä asioista saa niitä vai saako ollenkaan.

Huhuilen tuon boldausasian perään myös.
 
Takaisin
Top