Piutse.. Mulla välillä todella pahaa hengenahdistusta, ja tuntuu et happi ei kulje ollenkaan. Kokeile mennä esim sängylle kontilles makaamaan. Siis vähän sama asento kuin esim takaapäin.. öö.. mikäs tähän nyt olis siisti sana. En tiiä [:D] No kuitenkin, laita vähän rintojen yläpuolelle (ei siis painamaan keuhoja, vaan vähän niiden yläpuolella) tueks pari tyynyä, ettei tarvi käsien varassa maata. Mulla auttaa melko paljon. Meillä kun sänky on telkkarin vieressä, niin tuossa asennossa tullut vietettyä monet illat.. Mies tykkää, on kuulemma hyvät näkymät [:D][:D] Tossa asennossa tuo kohtu/vauva ei paina niin paljon keuhkoja kasaan.
Ja juu, kohtahan nuo kaikki närästykset ja muut pitäis helpottua, siis jopa ennen tuota laskettua aikaa. Paitsi että tuo housuihin lirahtaminen taitaa kuulemma vaan pahentua, kun tuo ipana vaan siirtyy viel enemmän alaspäin. Ite säästyn ainakin siis tuolta vielä pahemmalta lirahtelulta [:D] Mullahan tuo ipana ei siis laskeudu lainkaan.. [8|] Kälylle kävi ihan loppu raskaudessa vähintään pari kertaa niin, että joutu kesken kaupunkireissun hakemaan kaupasta uudet kalsarit.. [:D][:D][:D][:D][:D]
Lapsi luvusta.. Ite meinasin vielä yhden saada, mikäli nuo nyt antavat luvan siellä leikkauspöydällä siihen. Sektiollahan voi tehdä noin 4-5 lasta, riippuen vähän paikkojen parantumisesta. Ja täähän on nyt kolmas. Kaikki on ollut ns. vahinkoraskauksia, joten luulis tuon neljännen tulevan helposti. [:D] Eihän sitä kyllä koskaan tiiä.. Ikäeroa ajattelin reilut pari vuotta. Kaks aikasempaa on tehty ihan peräjälkeen, ja muistan että ainakin mulle se oli suoranaista helvettiä. En oikeesti muista likan (nuoremman) kahdesta ensimmäisestä vuodesta yhtään mitään. En siis ainakaan niin tee, mut jokainen tavallaan, mulle se ei sopinut